فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

سردار آبرومند سخنران یادواره «کمک‌های مردمی و دفاع مقدس» است

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: یادمان جانباز شهید احسانبخش و نقش گیلان در پشتیبانی از دفاع مقدس 31 فروردین در مصلای رشت برگزار می‌شود، با سردار آبرومند، مسئول پشتیبانی سپاه پاسداران جهت سخنرانی این مراسم هماهنگ شده است.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۹۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ مجید دوهندو، دبیر برگزاری یادمان شهدای رشت امروز در فرمانداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: راه شهدا همچنان ادامه دارد و روز گذشته با تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم، فضای استان متبرک شده است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت با نگرش علمی، افزود: هدف از برگزاری یادمان جانباز شهید احسانبخش و نقش گیلان در پشتیبانی از دفاع مقدس، به تصویر کشیدن مشارکت و تلاش مردم گیلان در دوران دفاع مقدس است.

سرهنگ دوهندو بیان کرد: یادمان جانباز شهید احسانبخش و نقش گیلان در پشتیبانی از دفاع مقدس 31 فروردین در مصلای رشت برگزار می‌شود، با سردار آبرومند، مسئول پشتیبانی سپاه پاسداران جهت سخنرانی این مراسم هماهنگ شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه نقش شهرداری در فضاسازی محیطی بسیار با اهمیت است، گفت: بانوان با بسیج شدن و جمع آوری کمک‌های مردمی و تهیه لباس برای رزمندگان نقش مهمی در پشتیبانی از دفاع مقدس ایفا کردند، در مراسم یادمان از مادران شهدا نیز تجلیل و قدردانی می‌شود.

ارسال نظرات