فرمانده جدید حوزه مقاومت دانش آموزی باقرالعلوم(ع) برازجان معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت دانش آموزی باقرالعلوم (ع) برازجان در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش دشتستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۶۷۱۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹










به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان در این مراسم گفت: مأموریت سپاه و آموزش و پرورش مأموریت­ های مهمی در انقلاب اسلامی ست چرا که قرار است دانش­ آموزانی که آینده­ سازان این کشور هستند را تعلیم و تربیت دهد.

سرهنگ پاسدار نعمت اله غلامپور تصریح کرد: مقوله تربیت مقوله خیلی مهم و نقش دانش­ آموزان در آن، نقشی اساسی است که همه ما می­ توانیم با تربیت افراد، انقلاب اسلامی را در آینده به جهت خوبی منتقل کنیم و این به نفع مصالح جامعه است.

وی ضمن تقدیر از زحمات فرمانده سابق حوزه باقرالعلوم (ع) دشتستان افزود: ما در نظام جمهوری اسلامی ایران تودیع نداریم بلکه فردی از یک مسؤولیت برای مسؤولیّت­ های مهم­ تر و سخت­ تر انتخاب و به انجام وظیفه می­ پردازد.

سید حسن لواسانی فرد رئیس کمیته پشتیبانی و هماهنگی بسیج دانش آموزی دشتستان نیز در این مراسم گفت: دست به دست شدن مسؤولیّت­ ها در بین افراد مختلف، امتحانی است برای افراد در جهت خدمت کردن به خلقی که همواره وابسته به او هستند.

در این مراسم  امراله پاریاو به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت دانش­ آموزی باقرالعلوم(ع) برازجان معرفی و از زحمات اکبر اسفندیاری فرمانده سابق این حوزه تقدیر و تشکّر به عمل آمد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات