میر کاظمی در گفتگو با «بسیج» تشریح کرد

ارتباط حکومترانی اصلاح‎طلبان با کاهش قیمت نفت

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطر نشان کرد: جای این سوال است که آقای رئیس جمهور چرا هر زمان اصلاح طلبی بر سر مناصب دولتی و حکومتی می نشیند قیمت نفت به کمترین قیمت تنزل می‎یابد؟!
کد خبر: ۸۶۵۶۲۶۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

سید مسعود میر کاظمی وزیر اسبق نفت و عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به ادعای آقای رییس جمهور اگر برجام نبود یک بشکه نفت فروخته نمی‎شد اظهار داشت: اینگونه اقوال جنبه کارشناسی نداشته و  بیشتر دارای جهت سیاسی است این چنین موجی از زمان عدم تعهد آمریکا به توافق و تعهدنامه برجام شروع گردیده است.

وی با بیان اینکه دولت عدم تعهد آمریکا را توجیه می‎کند افزود: اینگونه ادبیاتی ناشی از توجیه بدقولی ‎مکرر و متعدد آمریکا بوده و اطلاعات ارائه شده به کشور از مبنای کارشناسی برخوردار نبوده و صحیح محسوب نمی‎گردد.

وی با انتقاد از عملکرد نفتی دولت ادامه داد: کاهش قیمت نفت از جمله مشکلات اساسی است که عملکرد دولت و وزارت نفت عامل اصلی کاهش قیمت نفت بوده است.

میر کاظمی خاطر نشان کرد: وزارت نفت عملکرد مشابه عربستان را در زمانی که قیمت نفت رو به کاهش بود در پیش گرفت؛ با برنامه مدونی اقدام به برگزاری اولین جلسه اضطراری اوپک با همراهی وزیر نفت عربستان نمود تا تشابه نظرات دو کشور را اعلام دارد.

عضو کمیسیون انرژی خاطر نشان کرد: جای این سوال است که آقای رئیس جمهور چرا هر زمان اصلاح طلبی بر سر مناصب دولتی و حکومتی می نشیند قیمت نفت به کمترین قیمت  تنزل می‎یابد؟!

ارسال نظرات
آخرین اخبار