یک استاد دانشگاه در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

سهل انگاری ابتکار در اداره محیط زیست

یک استاد دانشگاه عنوان کرد: خانم ابتکار دست از سهل انگاری بردارد و بداند کسانی هستند که دلسوزانه برای حفظ محیط‌زیست کشور قدم برداشته و تلاش می‌کنند لذا اگر نمی‌تواند این مسئولیت را به‌خوبی ایفا کندهر چه سریع‌تر کناره‌گیری کند.
کد خبر: ۸۶۵۶۰۶۴
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

احمدرضا بسیج استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: متأسفانه از زمانی که خانم ابتکار بر سرکار آمده تلاشی در جهت حفظ محیط‌زیست نشده و ایشان به‌جای اینکه به فکر محیط‌زیست باشند بیشتر به فعالیت‌های سیاسی خود مشغولند.

وی با انتقاد از اعطای مجوز شکار به شکارچیان خارجی از سوی سازمان محیط‌زیست افزود: تمام این اقدامات سازمان محیط‌زیست برای این است که کشورهای غربی از ما تعریف و تمجید کنند حتی اگر به قیمت از دست رفتن زیست کشورمان باشد.

بسیج ادامه داد: مسئولان سازمان محیط‌زیست باید توجه داشته باشند که برخی از گونه‌های جانوری در کشور ما نایاب است لذا با این سهل‌انگاری‌ها نسل آن‌ها منقرض خواهد شد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: خانم ابتکار دست از سهل انگاری بردارد و بداند کسانی هستند که دلسوزانه برای حفظ محیط‌زیست کشور قدم برداشته و تلاش می‌کنند لذا اگر نمی‌تواند این مسئولیت را به‌خوبی ایفا کند هر چه سریع‌تر کناره‌گیری کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار