خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان :

راهیان نور از جنس اقدام و عمل است

سید علی مهاجر:کسانی که مدعی پیروی از راه امام و شهدا هستند باید اقدام و عملشان را در این زمینه نشان دهند.
کد خبر: ۸۶۵۳۷۸۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد :شهدا با راهیان نور با ما سخن میگویند و ما اگر میخواهیم در این مقطع زمانی فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی را در بین نسلهای جوان و دهه سوم انقلاب انتقال دهیم یکی از حرکتهای خوب حرکت راهیان نور است.

وی با بیان اینکه راهیان نور شناسنامه فرهنگی است، ابراز داشت: دفاع مقدس استمرار عاشورا است و جبههها محل مکاشفه است و راهیان نور مسئولیت زینبگونه ماست.

مهاجر با اشاره به اینکه هرکسی برای اولین بار در این حال و هوای معنوی قرار گیرد علاقمند میشود تا برای یکبار دیگردر این سفر روحانی شرکت کند، افزود: شور و شعف زائران به مناطق عملیاتی جنوب کشور نشانگر این موضوع است.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان از کمرنگ بودن حضور مسئولان در اعزام کاروان راهیان نور گله کرد و تصریح کرد: کسانی که مدعی پیروی از راه امام و شهدا هستند باید اقدام و عملشان را در این زمینه نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: اعزام کاروان راهیان نور در ابتدای سال میتواند توشهای برای یکسال آتیه ما باشد.

مهاجر با بیان اینکه آقای خاکی فرماندار گرگان پیگیریهای مطلوبی برای اعزام کاروان راهیان نور داشتند، ادامه داد: ستاد شهرستانی امسال که به ریاست فرماندار شهرستان گرگان تشکیل شد وضعیت بسیار خوبی داشت.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان، راهیان نور را از جنس اقدام و عمل دانست وافزود: ما نباید به سمتی برویم که تنها شعار داده باشیم، حرف هایمان بیشتر از عملهایمان شده است این تلنگری است که خودمان را مورد خطاب قرار دهیم که در این بخش اهل حرف نباشیم و عمل کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار