معاون سیاسی اجتماعی استاندار ایلام گفت: اقتدار، آسایش، عزت و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون و مرهون ایثارگری و رشادت دیروز شهدای والا مقام و صبر و تحمل خانواده های آنان است.
کد خبر: ۸۶۵۳۷۵۷
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

به خبرگزاری بسیج; حسین کلانتری معاون سیاسی اجتماعی استاندار ایلام در حاشیه بازدید از زیارتگاه شهدای شرهانی دهلران در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: یادمان شهدای شرهانی یک بقعه مقدس و نورانی می باشد که همه ساله و در طول سال از جای جای ایران اسلامی از این این مکان مقدس و با معنویت بازدید می کنند.

وی با اشاره به وجود یادمان های مختلف در استان افزود: یادمان شهدای شرهانی به دلیل اینکه قرارگاه تفحص شهدای گمنام بوده است و از این مکان پیکر مطهر شهدای گمنام تفحص شده ساماندهی و به سایر نقاط کشور انتقال داده می شد دارای قداست و معنویت خاصی است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار ایلام تصریح کرد: علی رغم اینکه زیارتگاه شهدای شرهانی خوب آنگونه که باید معرفی نشده است ولی شاهد هستیم که در ایام نوروز روزانه تا 3 هزار نفر از این یادمان بازدید کرده اند.

وی با تقدیر از خدمات صورت گرفته توسط سپاه ناحیه دهلران در خصوص پذیرایی از کاروان های راهیان نور گفت: براساس آمار اعلام شده از سوی سپاه ناحیه دهلران بیش از 50 هزار نفر تاکنون از یادمان شهدای شرهانی بازدید کرده اند.

کلانتری عنوان کرد: سالانه 200 هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور و خانواده های شهدا و ایثارگران از زیارتگاه شهدای شرهانی در دهلران بازدید می کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اهتمام استاندار و سایر مسئولان استان درخصوص گسترش و توسعه این یادمان اضافه کرد: توسعه گسترش یادمان شرهانی به لحاظ جاده دسترسی و زیرساخت های آب و برق در سال جدید در دستور کار مسئولان استان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به سفر مسئول بنیاد حفظ آثار استان مازنداران به شهرستان دهلران گفت: با وجود اهتمام و مصمم بودن مسئولان حفظ آثار استان مازندران و لشکر 25 کربلا مازندران به فضل الهی یادمان چیلات در دهلران نیز احداث خواهد شد.

کلانتری اظهار داشت: اقتدار، آسایش، عزت و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون و مرهون ایثارگری و رشادت دیروز شهدای والا مقام و صبر و تحمل خانواده های آنان است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار ایلام یادآور شد: علی رغم وجود ناامنی های بسیار در سطح منطقه و کشورهای جهان اما شاهد برقراری امنیت پایدار در مرزها و داخل کشور جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام هستیم که این مهم به برکت و به واسطه خون مطهر شهدا است.


ارسال نظرات