زیارت با معرفت 37/

اعزام کارکنان دادگستری گیلان به راهیان نور

معاون فرهنگی دادگستری استان گيلان گفت: 40 نفر از کارکنان دادگستری استان مرکزی به همراه خانواده، در مدت 4 روز اردو از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید مي‌كنند.
کد خبر: ۸۶۵۳۴۹۹
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۰

حجت‌الاسلام والمسلمين رضازاده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، از اعزام کاروان زیارتی راهیان نور دادگستری استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و اظهار کرد: 40 نفر از کارکنان دادگستری استان مرکزی به همراه خانواده، در مدت 4 روز اردو از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان و زیارتگاه‌های شهدای هشت‌سال حماسه و ایثار بازدید مي‌كنند.

وی هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت‌سال دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل دانست و گفت: دادگستری استان گيلان برای چندمين سال متوالی و با مساعدت معاونت فرهنگی قوه قضائیه و همچنین پایگاه بسیج شهید صدر دادگستری استان کاروان راهیان نور را به مناطق جنگی جنوبی کشور اعزام کرد.

حجت‌الاسلام رضازاده خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی‌های انجام شده و استقبال خوبی که در سال جاری همکاران دادگستری برای ثبت نام و حضور در این کاروان‌ها داشتند به حول قوه الهی توانستیم طی برنامه‌ریزی مدون متقاضیان را به این سفر معنوی اعزام نماییم.

وی در پایان گفت: راهیان سرزمین نور دادگستری استان گيلان در طول سفر خود از مناطق عملیاتی فکه، چزابه، دهلاویه، یادمان شهدای طلائیه، پادگان شهدای گمنام اندیمشک، یادمان عملیات‌های کربلای 5 در شلمچه و کربلای 4 در نهرخین، یادمان عملیات فتح‌المبین و همچنین زیارت مقبره حضرت دانیال نبی(ع) در شهر شوش بازدید مي‌نمايند.

ارسال نظرات