صحنه های ایثار، استقامت و حماسه در پیش است

تزریق خون پاک و مطهر شهدا به بدنه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، موجب استحکام هرچه بیشتر درخت تنومند انقلاب اسلامی می شود . چرا که ما صحنه های زیادی را در پیش داریم و همچنان نیازمند تکرار استقامت ، ایثار و حماسه در آینده خواهیم بود
کد خبر: ۸۶۵۲۹۱۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۴

خبرگزاری بسیج مازندران، اعتقاد قلبی من این است که ، ما اگر مفاهیم و منظور شهدای 8 سال دفاع مقدس را انتقال ندهیم و به درستی به آن عمل نکنیم ، دشمن به هدف خود نزدیک تر میشود

به گزارش کوله بار مازندران ، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی در گفتگو با خبرنگار کمیته اطلاع رسانی ستاد راهیان نور استان مازندران اظهار داشت : امروز حضور زائرین در مناطق عملیاتی و یادمان ها موجب می شود تا مردم از نزدیک شاهد رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان و شهدای عزیز در هشت سال دفاع مقدس شوند تا از این سلحشوری ها ، غیرت ها ، رادمردی ها ، فداکاری ها و جانفشانی های آنها درس زندگی بگیرند و ذهن خود را از خون شهدا سیراب نمایند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه افزود: تزریق خون پاک و مطهر شهدا به بدنه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، موجب استحکام هرچه بیشتر درخت تنومند انقلاب اسلامی می شود . چرا که ما صحنه های زیادی را در پیش داریم و همچنان نیازمند تکرار استقامت ، ایثار و حماسه در آینده خواهیم بود تا روحیه ی انقلابی خود را حفظ نموده و بتوانیم در سریع ترین و کوتاهترین زمان حضور خود را در مناطق عملیاتی جنوب و غرب تکرار نماییم.

سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: اعتقاد قلبی من این است که ، ما اگر مفاهیم و منظور شهدای 8 سال دفاع مقدس را انتقال ندهیم و به درستی به آن عمل نکنیم ، دشمن به هدف خود نزدیک تر میشود کما اینکه دشمنان دوست دارند که جنایت هایشان با گذر زمان به دست فراموشی سپرد شود و خود را در پشت آن پنهان کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:اعزام علاقمندان به بازدید از مناطق عملیاتی در قالب کاروانهای راهیان نور در تمامی فصول برگزار می گردد و این امر در تمام فصول سال بجز قسمتی از تابستان و در فصل زمستان به خاطر سرمای هوا و برف خیز بودن غرب ممکن است برای دوستان کمی سخت باشد لذا برنامه ریزی دقیقی صورت پذیرفت تا روند اعزام علاقمندان و زائرین به مناطق عملیاتی در تمامی فصول سال متداول باشد بطوری که با شروع فصل بهار اعزام ها از مناطق عملیاتی جنوب شروع ، و در اوایل پاییز نیز مجددا راهیان نور غرب در قالب اردوهای دانش آموزی تا اواخر بهمن ماه ادامه یابد. و پس از آن راهیان نور دانش آموزی و محلات را از اول اسفند ماه تا اواسط فروردین سال بعد در پیش خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار