جانشین فرمانده سپاه ناحیه دهلران از بازدید بیش از 26 هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور از یادمان شهدای شرهانی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۲۲۲۶
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

خبرگزاری بسیج; سرهنگ پاسدار محمد رضایی در حاشیه نشست هماهنگی ستاد راهیان نور دهلران در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: این تعداد از یک ماه گذشته تا کنون وارد یادمان شرهانی شده و از مناطق عملیاتی این منطقه دیدن کردند.

وی افزود:تهیه گزارش و پوشش راسانه ای توسط صدا وسیما بصورت زنده و مصاحبه و اجرای برنامه های متنوع از راهیان نور در محل یادمان انجام می شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه دهلران احداث ایستگاه صلواتی در ایام نوروز و همچنین توسعه حسینه یادمان و افزایش ظرفیت آن از 400 نفر به 600نفر برای اجرای برنامه های فرهنگی ومعنوی از دیگر اقدامات در این زمینه برشمرد.

سرهنگ پاسدار رضایی یادمان شرهانی را از نقاط پرتردد با توجه به حضور راهیان نور از سراسر کشور دانست و افزود: پکیج های فرهنگی برای کاروانها نیز پیشی بینی شده است ضمن اینکه راویان نیز آماده روایت واقعیت های دفاع مقدس در این نقطه برای راهیان نور هستند.

وی ادامه داد: ستاد راهیان نور دهلران روزانه توانایی اسکان 600نفر از زایرین وراهیان نور در این شهرستان را دارد و همه تمهیدات لازم برای استقابل از زایرین وراهیان نور با همکاری سایر ادارات شهرستان در محل یادمان اندیشیده شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه دهلران یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز 2 هزار نفر از دانش اموزان پسر و دختر از این شهرستان به مناطق عملیاتی نقطه ایثار و بانروشان در استان ایلام اعزام شده اند.


ارسال نظرات