خبرهای داغ:
حجت الاسلام رجبی:

جشنواره صالحین سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین برگزار شد

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: جشنواره صالحين این ناحیه با تجلیل از حلقه های صالحین، مربیان و سرگروه های برتر در شهر اقبالیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۱۹۸۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰
حجت الاسلام موسی رجبی رزانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: جشنواره صالحین این ناحیه با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحيه امام سجاد(ع) قزوین، مسئولین شهری و همچنين فرمانده حوزه هاي مقاومت برادر و خواهر تابعه، برگزارشد.
وی اهداف جشنواره حلقه‌های صالحین را تقویت نظام تربیتی، تجلیل از اقدامات برجسته بسیجیان، تقویت انگیزه و ایجاد شور انقلابی، شناسایی و معرفی برترین صالحین، ترویج خلاقیت‌ها و ابتکارات عنوان کرد.
رجبی رزانی تأکبد کرد: در جشنواره صالحین هدف اصلی تجلیل و قدردانی از اقدامات برجسته بسیجیان و مسئولین پرتلاش و تقویت انگیزه و شور و نشاط بسیجیان است.
این مسئول در ادامه با اشاره به جنگ نرم استکبار جهانی اظهار داشت: در این مدت که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌ گذرد دشمنان نظام اسلامی به هر ترفند و توطئه‌ای متوسل شده‌اند تا بتوانند ضربه‌ای مستحکم به نظام اسلامی وارد سازند و برای این مقصود خود به جنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم متوسل شده‌اند.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تصریح کرد: نیروهای مخلص بسییج در این جنگ نیز در مقابل جبهه دشمن ایستاده و سعی می‌کنند که آحاد جامعه را نسبت به مسایل آگاه سازند و سرگروه‌ها و مربیان صالحین یه عنوان یک افسر جنگ نرم در خط مقدم این نبرد قرار دارند و باید به مانند سایر عرصه‌ها در این جبهه نیز تمام اهتمام خود را برای ادای وظیفه و مسئولیت خود به کار برند.
وی تأکید کرد: یکی از اهداف تشکیل حلقه‌های صالحین، فعالیت های فرهنگی تربیتی و ارتقای سطح بینش اعتقادی و تعمیق باورهای مذهبی بسیجیان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار