"شهدا قهرمانان واقعی"

امروزه خاکریزهای فیزیکی در مقابله با دشمن به خاکریزهای فرهنگی تبدیل شده است

امام جمعه فراهان گفت: امروزه خاکریزهای فیزیکی در مقابله با دشمن به خاکریزهای فرهنگی تبدیل شده که می‌بایست با تولید علم و تربیت نیروی متخصص در خاکریزهای فرهنگی باید تک‌های دشمن را پاتک زد.
کد خبر: ۸۶۵۱۱۳۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام درستکار در ششمین یادواره شهدای تبرته فراهان با اشاره به تبیین ارزش‌های و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای نسل آینده انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدا از ما انتظار دارند که ادامه دهنده راهشان باشیم، این مردان خدا انتظار خویش از ما را به وضوح بیان کرده‌اند که نه تنها حرف ما، بلکه زندگی، اخلاق و کردار ما الهی باشد از این‌رو بایستی ارزش‌های انقلاب اسلامی که شهدا جان خویش را برای دفاع از آن نثار کردند برای نسل اینده این مروز و بوم تبیین شود.

وی افزود: شهدا، خود به صورت عملی به ندای ولی فقیه زمان لبیک گفتند و به سوی جبهه‌ها شتافتند و از ذره ذره این خاک پاسداری کردند آنان نشانه‌های روشنی هستند تا راه درست را گم نکنیم و همواره مطیع امر ولایت باشیم.

امام جمعه فراهان تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی درصدد ضربه زدن به اسلام و اصل ولایت فقیه هستند و بر ما لازم است در این برهه حساس طبق وصیت شهدا، پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم تا آسیبی به نظام و کشورمان وارد نشود.

حجت‌الاسلام درستکار ادامه داد: شهدای همیشه قبل و بعد از عملیات‌ها در وصیت‌نامه‌های خود بر ایمان و تقوی الهی تاکید فراوان داشتند و با بهره‌گیری از ایمان و تقوی الهی شربت شیرین شهادت را نوشیدند آنچه شهدا از ما میخواهند این است که همیشه پشتیبان ولایت باشیم.

وی افزود: اگر می خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید با خدا محوری و با خلوص در این راه قدم گذاریم و دنبال كردن آرمان‌های امام راحل و شهدا راه اصلی ما است، یاد کردن از شهدا نباید فقط در زبان و کلام خلاصه شود.

امام جمعه فراهان تصریح کرد:‌ به برکت خون پاک شهداست که امروز امنیت در کشور حاکم است و روز به روز بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی افزوده می‌شود، شهدا راه و سیره سالار شهیدان را پیمودند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و این شهادت را برای خودشان یک افتخاری بس عظیم می‌دانستند.

حجت‌الاسلام درستکار با بیان اینکه امروزه خاکریزهای فیزیکی در مقابله با دشمن به خاکریزهای فرهنگی تبدیل شده، گفت: با تولید علم و تربیت نیروی متخصص در خاکریزهای فرهنگی باید تک‌های دشمن را پاتک زد و آنچه در این مسیر می‌تواند کمک کننده باشد ترویج روحیه بسیجی و فرهنگ شهادت است که باید در جامعه ساری و جاری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات