آمادگی بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری در چهارشنبه آخر سال

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان از آمادگی کامل کلیه بیمارستان‌ها، اورژانس‌ها و فوریت‌های پزشکی درچهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۰۸۸۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی هاشم‎زاده در گفت‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: کلیه مراکز بهداشتی و درمانی استان از تاریخ 22 اسفند تا 27 به منظور ارائه خدمات درمانی در چهارشنبه آخر سال هستند.

وی تصریح کرد: کلیه پایگاه‌های فوریت پزشکی در این روز در معابر اصلی و میدان‌ها مستقر هستند تا در صورت وقوع حادثه سریعا به محل اعزام شوند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان با بیان اینکه در استان بیش از 200 نیرو دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان ها و مراکز در مانی خدمت ارائخه می‌کنند گفت: 59 آمبولانس، 1 اتوبوس آمبولانس،27 پایگاه جاده‌ای و 15 پایگاه شهری از آمادگی کامل برخوردارند.

هاشم‌زاده با بیان اینکه در سال گذشته یک مورد حادثه هم در استان وجود نداشته است که با فوریت‌‎ها تماس بگیرند بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری یکی از بی‌حادثه‌ترین استان در کشور است که کمترین مشکل را در چهارشنبه آخر داشته است.

وی افزود: با توجه به دقت نیروی انتظامی، بالا بودن فهم و درک مردم استانو فرهنگ‌سازی‌های انجام گرفته امیدواریم در سال جارزی نیز هیچ‌گونه خپادثه‌ای در استان رخ ندهد.

این مسئول آموزش کودکان و نوجوانان را یکی از مهم‌ترین عالمل برای کاهش حادثه‌ها دانست و افزود: این آموزش‌ها نباید فقط مختص به یک زمان خاص باد و باید در تمام طول سال ادامه یابد.

 

ارسال نظرات