برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: پلیس با جدیت و اقتدار كامل با هرگونه بی نظمی و هنجارشكنی برخورد قانونی خواهد كرد.
کد خبر: ۸۶۵۰۸۰۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ با هدف برقراری نظم و امنیت مطلوب در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروز 95 نشست پلیس با سازمان های امداد رسان در سالن همایش های كوثر فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان در این نشست گفت: سهم عمده ای از احساس آسایش عمومی حاصل تعامل پلیس با سازمان های امداد رسان است.

سرهنگ علی پوركاوه ادامه داد: تعامل پلیس با ادارات و سازمانهای امداد رسان می تواند سهم عمده ای در دست یابی به احساس آسایش عمومی و برقراری نظم و امنیت داشته باشد.

دبیر قرارگاه نوروزی امام علی (علیه السلام) فرماندهی استان با اشاره به راه اندازی این قرارگاه ، از تمهیدات ویژه در ایام چهارشنبه آخر سال و نوروز 95خبر داد .

سرهنگ پور كاوه ضمن تاكید بر بكارگیری حداكثری توان پلیس در اجرای مأموریت چهار شنبه آخر سال و برقراری امنیت ایام نوروز 95 تصریح كرد: پلیس با جدیت و اقتدار كامل با هرگونه بی نظمی و هنجارشكنی برخورد قانونی خواهد كرد.

ارسال نظرات