خبرهای داغ:
رئیس راهنمایی و رانندگی کبودراهنگ خبر داد

آموزش 3500 نفر در زمینه قوانین راهنمایی و رانندگی و ترافیک در کبودراهنگ

رئیس راهنمایی و رانندگی کبودراهنگ با بیان اینکه کبودراهنگ جزو شهرستان‌های برتر در آموزش مربوط به قوانین راهنمایی و رانندگی است، گفت: بیش از 3 هزار و 500 نفر طی امسال در این زمینه از آموزش همگانی برخوردار شده‌اند.
کد خبر: ۸۶۵۰۵۹۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، پرویز شمس امروز در جلسه شورای ترافیک با تاکید بر اینکه بیشترین تصادفات در خصوص عابران پیاده و راکبان موتور سیکلت است، بیان کرد: در طی سال جاری پلیس با حضور در مدارس، مساجد و ادارات درخصوص استفاده از کلاه ایمنی و وظایف عابران پیاده و عبور از محل های مجاز راکبین موتورسیکلت و عامه مردم آموزش های لازم را داده است.

وی با بیان اینکه کبودراهنگ جزو شهرستان‌های برتر در آموزش مربوط به قوانین راهنمایی و رانندگی است، اظهار کرد: بیش از 3 هزار و 500 نفر در خصوص قوانین راهنمایی و رانندگی و ترافیک از آموزش همگانی برخوردار شده‌اند.

رئیس راهنمایی و رانندگی کبودراهنگ خاطر نشان کرد: انسان یکی از عوامل تاثیرگذار در ترافیک است که با رعایت نکات ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، شاهد کاهش چشمگیر مشکلات و معضلات ترافیکی خواهیم بود.

معاون فرماندار کبودراهنگ نیز با اشاره به نزدیک بودن ایام نوروز و ورود مسافران به این شهرستان افزود: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز و ورود مسافران به این شهرستان باید امکانات و مقدمات استقبال از مسافران فراهم شود.

عمران‌علی ذیغمی گفت: برای کنترل عبور و مرور و کاهش ترافیک نیازمند همکاری شهروندان در این خصوص است که با همکاری متقابل مردم و مسئولین به نتیجه مطلوبی خواهیم رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات