مسئول اردویی سپاه استان بوشهر در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

افزایش ظرفیت اعزام راهیان نور در دریا و خشکی

درویشی بیان کرد: سعی ما این است که بتوانیم در عید امسال بالغ بر 30 تا 35 هزار نفر را به راهیان نور اعزام کنیم که حدود 4 برابر حجم ابلاغی ما هم در دریا و هم در خشکی است.
کد خبر: ۸۶۵۰۵۴۷
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
عباس درویشی مسئول سازمان اردویی و دبیر قرارگاه سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج عنوان کرد: اردوی راهیان نور در استان بوشهر در طول سال هم در دریا وهم در خشکی و در بخش دانش آموزی و عمومی و سایر اقشار صورت می‎گیرد.

درویشی گفت: سعی ما این است که بتوانیم در عید امسال بالغ بر 30 تا 35 هزار نفر را به راهیان نور اعزام کنیم که حدود 4 برابر حجم ابلاغی ما هم در دریا و هم در خشکی است.

مسئول سازمان اردویی و دبیر قرارگاه سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در خاتمه بیان کرد: امسال نیز با تعاملی که بین مجموعه‎ها و دستگاهها صورت گرفته دست به دست هم دادیم تا آن مدیریت جهادی را که مقام معظم رهبری از ما می‎خواهد انجام دهیم و در خصوص منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی، سعی کرده‎ایم در این اردوها بار هزینه‎ها را پایین بیاوریم و با توجه به شعار سال94 که " ما می‎توانیم" بود، ایثارگری‎ها شجاعت‎ها و دلیری‎های رزمندگان دفاع مقدس که با دست خالی چه حماسه‎هایی آفریدند را برای زائرین به نمایش  بگذاریم تا آنها همان منش را در شهر خود بکارگیرند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار