یک استاد دانشگاه در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

استفاده حزبی از فضای مجازی در انتخابات

یک استاد دانشگاه گفت: استفاده نامناسب از فضای مجازی در انتخابات و اقدام علیه برخی احزاب و جریان ها تا حدی توانست جریان نفوذ را ایجاد کند که دشمنان نظام هم امیدوار شدند.
کد خبر: ۸۶۵۰۳۸۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

علی اصغر نصرالله نژاد استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: از آنجایی که شبکه های اجتماعی آنی عمل کرده و بسیار تأثیر گزار هستند می تواند از اهداف مهم افرادی بهره برداری کند که این مسئله در قضیه انتخابات کاملاً مشخص شد.

وی افزود: استفاده نامناسب از فضای مجازی در انتخابات و تبلیغ علیه برخی احزاب و جریان ها تا حدی توانست جریان نفوذ را ایجاد کند که دشمنان نظام هم امیدوار شدند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: در قضیه انتخابات تأکید انگلیس و داعش در رسانه ها و شبکه های مجازی بر این بود که مردم ایران به سه نفر از بزرگان رأی ندهند لذا همه جناح ها باید با هم همکاری می کردند و این مسئله را فرا جناحی می دیدند اما بعضی افراد این مسائل را نادیده گرفتند و گویا اصلاً اعتقادی به دشمن این نظام ندارند.

نصرالله نژاد در پایان با اشاره به نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات اظهار داشت: روسیاهی برای افراد نفوذی در نظام جمهوری اسلامی است که به اسم ملت اقداماتی مخرب انجام می دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار