يكي از اساتيد حوزه و دانشگاه اعزامي از قم گفت:

افراط و تفريط در دين اسلام جايگاهي ندارد

يكي از اساتيد حوزه و دانشگاه اعزامي از قم گفت: دين مقدس اسلام، دين وسط و معتدل است كه افراط و تفريط در آن جايگاهي ندارد
کد خبر: ۸۶۵۰۱۶۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج  ، حجت الاسلام محمد باقر نادم يكي از اساتيد حوزه و دانشگاه اعزامي از قم امروز( 23 اسفند) در تجمع بيش از 500  نفر از خواهران بسيجي و ديگر اقشار جامعه در مصلي قدس زاهدان بيان داشت: دين مقدس اسلام، دين وسط و معتدل است كه افراط و تفريط در آن جايگاهي ندارد.

 وي افزود: چنانچه در حكومت و مذهب افراط و تفريط وجود داشته باشد آن حكومت از گزند آسيب ها در امان نمي ماند.

 يكي از اساتيد حوزه و دانشگاه اعزامي از قم خاطرنشان كرد: اگر خواهان زندگي سعادتمند هستيم بايد در تمام امور زندگي عدالت را رعايت كنيم.

 حجت الاسلام نادم تصريح كرد: مسلمان در دين اسلام بايد در امور شكرگذاري، كسب و كار، اقامه نماز و غيره، اعتدال داشته باشند. 

 وي فرزندداري را از مهمترين ويژگي هاي خانواده اسلامي دانست و افزود: تربيت ظاهر و باطن، تنظيم ارتباطات، تنظيم مديريت صحيح و سرمايه از ويژگي هاي مهم خانواده اسلامي در سبك زندگي است.

 يكي از اساتيد حوزه و دانشگاه اعزامي از قم با تاكيد بر اينكه افراط در شخصيت موجب خود بزرگي مي شود، گفت: در قرآن و احاديث آمده است كه بهترين انسانها و شايسته ترين افراد كساني هستند كه در زمين با فروتني و تواضع زندگي مي كنند.

 حجت الاسلام نادم با بيان اين مطلب كه اعتدال در هر كاري مهم است زيرا كه پيامبر همگان را بر اعتدال مورد سفارش قرار داده است، خاطرنشان نمود: اعتدال در امور فردي، اجتماعي و اقتصادي مهم مي باشد.

 وي افزود: بايد با تنظيم خانواده هاي اسلامي مقابل ماهواره ها كه بنيان خانواده ها را مورد هدف قرار داده ايستاد
ارسال نظرات