حسن پور: مرکز مقاومت وزارتخانه ذیل سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور تعریف شده است و امور سیاست گذاری، نظارت و انتصابات آن به عهده این سازمان می باشد.
کد خبر: ۸۶۴۹۴۱۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور، نشست فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت وزارت امور اقتصادی و دارایی امروز صبح  با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت وزارت امور اقتصادی و دارایی در سالن خلیج فارس وزارت برگزار گردید.
در این جلسه آقای شرف شاهی معاون وزیر ضمن تشکر از بسیج و فعالیت آن در وزارت بحث تهیه سند راهبردی وزارت را طرح نمود و ویژگی های آن را برشمرد.
همچنین از هشت پروژه اقتصادی در ذیل این سند راهبردی نام برد، و از فرماندهان بسیج خواست که در تحقق این سند همکاری جدی داشته باشند.
در ادامه حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان، ضمن تشکر از همه فرماندهان ورود سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور به بحث های تخصصی وزارت خانه را یادآوری نمود و افزود مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه باید در دو بخش عمومی و تخصصی فعالیت کند. بخش عمومی آن مرتبط با بسیج کارمندان است و بخص تخصصی آن به بسیج اصناف مرتبط می باشد.
وی افزود مرکز مقاومت وزارتخانه ذیل سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور تعریف شده است و امور سیاست گذاری، نظارت و انتصابات آن به عهده این سازمان می باشد.
حسن پور در پایان از تمام فرماندهان بسیج وزارتخانه خواست برای سال 95 برنامه های تخصصی خود را در بحث اقتصاد مقاومتی تهیه و ارائه نمایند.
همچنین افزود رده های موفق در سال 95 در مباحث اقتصادی مورد تشویق این سازمان قرار خواهند گرفت.
ارسال نظرات