یک استاد دانشگاه در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

نگاه فمینیستی مولاوردی در طرح قبح زدایی از تجرد دختران

یک استاد دانشگاه گفت: استفاده از نام حضرت معصومه(س) و تمسک به زندگی ایشان در این طرح نگاهی همراه با سوء استفاده از مسائل دینی بوده که ناشی از افکار و اندیشه فمینیستی،سکولار و نگاه زیرکانه توأم با اندیشه ضد دینی است.
کد خبر: ۸۶۴۹۴۰۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

محسن ذوالفقاری استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به طرح قبح زدایی از تجرد دختران گفت: ارائه طرح قبح زدایی از تجرد دختران کشور بر اساس زندگی حضرت معصومه(س) از سوی خانم مولاوردی اقدامی تعجب برانگیز است.

وی افزود: استفاده از نام حضرت معصومه(س) و تمسک به زندگی ایشان در این طرح نگاهی همراه با سوء استفاده از مسائل دینی بوده که ناشی از افکار و اندیشه فمینیستی،سکولار و نگاه زیرکانه توأم با اندیشه ضد دینی است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: معمولاً هر بحثی که از سوی خانم مولاوردی درباره زنان مطرح می شود بدون اتکا به مذهب بوده که کاملاً مطرود است ارائه این طرح و نظریات دیگر ایشان یک نگاه عوام فریبانه ای دارد که برای جذب دختران جوان به کار می رود، شاید این طرح در ظاهر برای عده ای زیبا باشد اما با نگاه اصلالت زن در تضاد است لذا طراح این مسئله محکوم است زیرا از نظر اسلام، ازدواج باعث مصونیت افراد جامعه در برابر فساد و مشکلات اخلاقی می شود.

ذوالفقاری ادامه داد: از اظهار نظر های خانم مولاوردی معلوم می شود که دیدگاه ایشان با اصل ازدواج کاملاً مغایرت داشته و زن غربی را می پسندد، این نگاه فمینیستی محکوم است.

مسئول بسیج اساتید مرکزی خاطر نشان کرد: یک سوال جدی در اینجا مطرح است، اینکه آیا طراح این مسئله حاضر است این طرح درباره وابستگان درجه یک خودش هم اجرا شود؟ با توجه به اینکه این طرح در جمع مدیران بانوان کشور مطرح شده چرا کسی اعلام موضع نکرده و هیچ انتفادی به این موضوع نداشتند؟

ذوالفقاری در خاتمه بیان داشت: طرح قبح زدایی از تجرد دختران کشور برای آینده نظام آسیب زاست و دختران را به آینده خطرناکی خواهد برد علماء باید نسبت به این طرح موضع گیری کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار