نماینده مردم رودبار در مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

اقدام سیاسی محیط زیست در صدور مجوز شکار به شکارچیان خارجی

نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: مجوزهایی که برای شکار حیوانات به خارجی ها و دیگر اقدامات از سوی مسئولان سازمان حفاظت از محیط زیست در مازندران صادر می شود یک اقدام کاملا سیاسی است.
کد خبر: ۸۶۴۷۸۳۴
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

عطاء اله حکیمی نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: صدور مجوز شکار برای شکارچیان خارجی از سوی مسئولان محیط زیست مازندران اقدامی تعجب برانگیز است.

وی افزود: با این اقدامات هموطنان خودمان زیر سوال رفته و با ازبین بردن حیوانات و پرندگان در بخش های مختلف فقط محیط زیست کشور به خطر می افتد.

نماینده مردم رودبار یادآور شد: در حال حاضر مجوزهایی که برای شکار حیوانات به خارجی ها و دیگر اقدامات از سوی مسئولان سازمان حفاظت از محیط زیست در مازندران صادر می شود یک اقدام کاملا سیاسی است.

حکیمی در خاتمه اظهار داشت: رویکرد سیاسی سازمان محیط زیست نسبت به حضور شکارچیان خارجی و صدور مجوز شکار برای آنها آینده محیط زیست ایران را به خطر خواهد انداخت زیرا کشور ما از نظر موقعیت و پذیرش گردشگران خارجی جایگاه بسیار خوبی را دارد لذا مسئولان سازمان حفاظت از محیط زیست کشور باید در رفتارها و عملکرد خود تجدید نظر کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار