مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان خبر داد:

ساخت هزار واحد مسکن مددجویان در گیلان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به ساخت هزار واحد مسکن مددجویان در گیلان گفت: میزان اعتبار برآورده شده برای احداث هزار واحد مسکن مددجویی 30میلیارد تومان است.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۶۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶

سرهنگ توشه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به ساخت هزار واحد مسکن مددجویان در گیلان اظهار کرد: واحدهای مذکور به همت سپاه قدس و کمیته امداد استان ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه گیلان جزء پنج استان مددجو خیز کشور است تصریح کرد:گیلان با دارا بودن 82هزار سالمند، رتبه اول سالمندی کشور را دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه با ساخت و بهره برداری از این واحدها، گیلانیان ساکن در روستاها که فاقد مسکن هستند، مسکن  دار می شوند گفت: آغاز ساخت پروژه فروردین سال 95 است.

توشه با اشاره به اینکه گیلان 119هزار خانوار مددجو دارد اضافه کرد: هزار واحد مسکونی با اولویت نیازمندترین مددجویان در سراسر استان گیلان عملیاتی می‌شود.

وی میزان اعتبار برآورده شده برای احداث هزار واحد مسکن مددجویی را 30میلیارد تومان بیان کرد و افزود: بسیج سازندگی مجری ساخت واحدهای مسکونی مددجویان است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه در اجرای این پروژه از مددجویان مبلغی دریافت نخواهد شد خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته مدت زمان ساخت هر واحد مسکونی صد روز است.

توشه با تاکید بر اینکه در احداث واحدهای مسکونی مددجوی از ظرفیت تخصصی بسیجیان استفاده خواهد شد گفت: در این راستا از ظرفیت مهندسین بسیجی، گردان های امام حسین(ع) و بیت المقدس استفاده می شود.  

ارسال نظرات