خبرهای داغ:
حمید رسایی عنوان کرد

صالحی در انتظار کابوسی بدتر از سیمان حسینیان

حرف های روحانی درباره صالحی و ادبیاتی که وی در باره رییس سازمان انرژی اتمی خود در برابر خبرنگاران بکار برد را باید بدتر از سیمانی دانست که پیشتر از آن حسینیان در مواجه با صالحی، وعده اش را داده بود.
کد خبر: ۸۶۴۷۶۸۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، حمید رسایی در كانال تلگرام خود نوشت: بخشی از گفتگوی دیروز حسن روحانی با خبرنگاران، لحنی بدتر از وعده طنزگونه بتون ریزی حسینیان برای صالحی به دنبال داشت. حرف های روحانی درباره صالحی و ادبیاتی که وی در باره رییس سازمان انرژی اتمی خود در برابر خبرنگاران بکار برد را باید بدتر از سیمانی دانست که پیشتر از آن حسینیان در مواجه با صالحی، وعده اش را داده بود.

 چند روز قبل صالحی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «العربی الجدید» از تاخیر غرب در انجام تعهدات خود در برجام سخن گفت و تصریح کرده بود که برخی تحریم‌های بانکی از سوی بانک‌های غربی برداشته نشده و همچنان ایران تحت این تحریم‌هاست. ظاهرا این اظهارات صالحی که یک روز بعد با تایید علی لاریجانی، رئیس مجلس هم مواجه شد به مذاق روحانی خوش نیامد تا جایی که وقتی دیروز خبرنگاری از حسن روحانی، خواستار توضیح وی درباره این اظهارات صالحی شد، با پاسخ شدیدالحن و غیرقابل انتظار کلیددار دولت مواجه شد.

روحانی در پاسخ به این سوال که «با گذشت 40 روز از اجرای برجام، رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام کرده است طرف غربی در برداشتن برخی تعهدات از جمله تحریم‌های بانکی تأخیر داشته و رئیس مجلس و سفیر آلمان نیز این موضوع را تایید کردند»، گفت: صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی است و در زمینه مسائل اتمی هرچه بگوید صاحبنظر است ولی وزیر امور خارجه، وزیر اقتصاد یا رئیس بانک مرکزی نیست. بنابراین می‌توانید درباره انرژی اتمی از وی سوال کنید.

اگر حسینیان روزی به خاطر دفن دسترنج دانشمندان هسته ای، خطاب به صالحی جمله ای گفت و تا مدت ها بهانه حمله جریان رسانه به او شده بود، این لحن سخن گفتن رییس دولت با آقای صالحی آن هم در جمع خبرنگاران و اعتبار زدایی از وی به مراتب بدتر از هشدار یک منتقد بود. در حقیقت سخن روحانی یعنی آقای صالحی لطفا ...!

پیش از این نیز یکبار صالحی از دبه آمریکایی ها سخن گفته بود که البته به فاصله چند روز کارش به بیمارستان قلب کشید و درست بعد از ملاقات روحانی، مجبور شد تا ادعا کند که شوخی کرده است. باید منتظر ماند و دید آیا باز هم کار صالحی به بیمارستان، ملاقات روحانی و شوخی با کدخدای مقدس - که در این دولت گناهی نابخشودنی است - ختم می شود یا نه و این کابوسی بدتر از سیمان حسینیان برای صالحی است!
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار