عیادت و سرکشی فرمانده سپاه عسلویه از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد+تصاویر

مدیر کمیته امداد شهرستان عسلویه به همراه فرمانده سپاه و مدیر اداره ثبت احوال این شهرستان از مددجویان تحت حمایت این نهاد عیادت و سرکشی کرد.
کد خبر: ۸۶۴۷۶۷۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، امروز صبح در بازدیدی که با همت کمیته امداد شهرستان عسلویه و با حضور فرماندهی سپاه ناحیه خاتم الانبیاء(ص) و مدیر اداره ثبت احوال صورت گرفت، ضمن همدردی با خانواده های مددجویان، مبلغ یک میلیون ریال به خانواده های مددجویان تحت حمایت این نهاد مساعدت مالی گردید.

حسن اختری زاده مدیر کمیته امداد شهرستان عسلویه در دیدار با خانواده مددجویان این نهاد اظهار کرد: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان تحت حمایت و به خصوص بیماران و توجه خاص به وضعیت بهداشت و سلامت آنها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در حمایت از مددجویان است.

وی تصریح کرد: این مهم با در دستور کار قرار دادن آموزش گروهی خانواده‌ها، توزیع کالاهای بهداشتی و سرکشی مستمر از بیماران بستری شده در منزل در حال اجراست.

وی اظهار داشت: خدمات‌دهی به بیماران صعب‌العلاج به دلیل هزینه‌های بالای درمان در کوتاه‌ترین زمان انجام و هرگونه پرداخت به این بیماران هدفمند است.

اختری زاده افزود: خانواده‌های این بیماران در پرستاری از بیمار بستری در منزل متحمل هزینه‌های زیادی می‌شوند که این مورد به پیگیری و رسیدگی خاص نیاز دارد.

مدیر کمیته امداد عسلویه افزود: کمیته امداد در راستای کمک به اقشار محروم سیاست‌هایی دارد که مهم‌ترین آن‌ها در حال حاضر توانمندسازی چنین خانواده‌هایی است.

در این دیدار سرهنگ محمود شریفی تصمیماتی در مورد رسیدگی به وضعیت این بیماران صعب‌العلاج اتخاذ و هدایایی به خانواده این بیماران اهداء شد.

ارسال نظرات