عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با «بسیج»:

معلوم نیست صاحب سهام عدالت چه کسی است!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه بحث مالکیت و نقل و انتقال سهام عدالت در تمام طول این مدت مشخص نبود افزود: تاکنون با مدیریت دولت سهام عدالت پیش می رفت اما برای شفاف سازی و اعراض مالکیت مردم و قابلیت نقل و انتقال سهام دولت به موجب آن مصوبه ای را گذرانده که انتظار می رود فضای کسب و کار و بازار کار و سرمایه را تحریک کند.
کد خبر: ۸۶۴۷۴۶۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق قلا و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج؛ با اشاره به تقسیم سهام عدالت بین مردم و تععین تکلیف آن اظهار داشت: در دولت نهم و دهم در چند دوره سهام عدالت به مردم واگذار که جز در یک مرحله سودهای پرداختی بنگاه های سودآور چیزی عاید مردم نشد.

 وی با بیان اینکه  بحث مالکیت و نقل و انتقال سهام عدالت  در تمام طول این مدت مشخص نبود افزود: تاکنون  با مدیریت دولت سهام عدالت پیش می رفت اما برای شفاف سازی و اعراض مالکیت مردم  و قابلیت نقل و انتقال سهام  دولت به موجب آن مصوبه ای را گذرانده که انتظار می رود فضای کسب و کار و بازار کار و سرمایه را تحریک کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و رکود حاکم ؛  بنگاهها موفق عمل نکردند تا سهام عدالت  با قیمت مناسب واگذار و از طرفی سودی متوجه مردم شده باشد.

امامی گفت: در طی چند سال گذشته هیچ اتفاقی برای سهام عدالت نیفتاده واز طرفی قطعا در چنین فضای رکودی واگذاری ها خیلی مقرون به صرفه و اقتصادی نبوده  تا مردم تشویق به واگذاری شوند مگر شرایط اقتصادی بهبود یابد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار