خبرگزاری بسیج: مدیرعامل موسسه فرهنگی هاتف شهر از اجرای برنامه خیابان هنر در بخش جنبی هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی از سوی این موسسه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۷۰۷۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مجید استواری با اعلام این خبر تصریح کرد: خیابان هنر شهر تهران با هدف ایجاد ارتباط گرم اجتماعی بین مردم، بومی‌سازی فرهنگ، تلطیف فضاهای عمومی شهر و آشنایی مردم با هنرها برگزار می شود.

وی اذعان داشت: در خیابان هنر گروهی از هنرمندان به اجرای خطاطی، سفالگری، طراحی چهره، کاریکاتور و نقاشی پرداخته و  بازدید کنندگان با مهارت‏های هنری و شغلی این هنرمندان آشنا می شوند.

به گفته مدیرعامل موسسه فرهنگی هاتف شهر، خیابان هنر از روز 11 اسفند ماه همزمان با افتتاح هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی فعالیت خود را آغاز کرده و تا روز 23 اسفند به کار خود ادامه خواهد داد.

استواری در ادامه با بیان اینکه موسسه هاتف شهر علاوه بر راه اندازی خیابان هنر در برپایی غرفه های محوطه بیرونی هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی مشارکت داشته است، تصریح کرد:  نصب و اجرای 6 باب سوله شامل 220 غرفه و یک سالن ورزشی  در کل به مساحت 2500متر مربع برای استفاده بازدید کنندگان از جمله اقدامات دیگر این موسسه در نمایشگاه است.

ارسال نظرات