علی اشرف خانلری
رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع پوشاک ایران:
خبرگزاری بسیج: رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع پوشاک ایران، تصریح کرد: کشور جز با برداشتن قوانین بازدارنده، صنعتی نخواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۷۰۶۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سومبات هاکوپیان در آیین افتتاح هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی تصریح کرد: ورود البسه با ضوابط مشخص از یک طرف و از سوی دیگرصفر شدن تعرفه واردات مواد اولیه برای تولید کننده می تواند به پیشرفت این صنعت کمک کند.

وی با اشاره به عدم توجه لازم به صنعت پوشاک در 3 دهه گذشته اظهار داشت: در حال حاضر صنعت پوشاک از صنایع برجسته ایران است که از مرحله صنعتی عبور کرده و به صورت فرا صنعتی تولید می شود.

هاکوپیان بزرگترین افتخار صنعت پوشاک را استفاده نکردن از رانت های دولتی و استفاده از توان تولید کنندگان دانست و بیان کرد: صنعت پوشاک صنعتی غیرآلاینده و همراه محیط زیست و خانواده ها بوده که نیازمند حمایت دولت مردان است.

وی با بیان اینکه صنعت پوشاک در چنگال واردات بی رویه گرفتار شده است گفت: انجمن صنایع پوشاک در جهت پیشبرد اهداف این صنعت تمام تلاش خود را به کار گرفته است.به طوری که ما از ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران در این راستا حمایت می کنیم.

صاحب برند هاکوپیان با تاکید بر اینکه باید به دنبال شغلی باشیم که برای کشور ثروت تولید کنند گفت: برداشته شدن قوانین بازدارنده در صنعت پوشاک سبب ایجاد شغل مولد خواهد شد.

ارسال نظرات