یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با«بسیج»:

منتخبین تهران در مجلس‌دهم، اقتصاد‌خوان هستند نه اقتصاد‌دان!

محمود کریمی بیرانوند گفت: نمایندگان تهران درمجلس دهم اقتصادخوان هستند نه اقتصاددان؛ در مجلس دهم نیاز به متخصصان اقتصادی بود تا بتوانند با نظریات اقتصادی مطروحه، اقتصادی عملگرا در راستای اقتصاد مقاومتی را برای مردم رقم زنند که در ترکیب کنونی این نگرش دیده نمی‎شود.
کد خبر: ۸۶۴۶۴۵۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

محمود کریمی بیرانوند کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج،اظهار داشت:  مهم‎ترین دغدغه مردم طبق نظر سنجی‎‎های صورت گرفته، از مجلس دهم این است که معیشت مردم بهبود یابد ومشکلات اقتصادی کاهش یابد.

وی با بیان اینکه نمایندگان تهران درمجلس دهم اقتصادخوان هستند نه اقتصاددان افزود: در مجلس دهم نیاز به متخصصان اقتصادی بود تا بتوانند با نظریات اقتصادی مطروحه، اقتصادی عملگرا در راستای اقتصاد مقاومتی را برای مردم رقم زنند که در ترکیب کنونی این نگرش دیده نمی‎شود.

این اقتصاددان خاطر نشان کرد: نمایندگان و مسئولان دغدغه سیاسی احزاب خود را در نظر گرفته‎اند همراهان دولت در مجلس نهم ،مجلس دهم را به پیش خواهند برد.

کریمی تاکید کرد: نبود اندیشمند اقتصادی  با رویکرد اقتصاد مقاومتی در دولت و مجلس دهم، موجب تحلیل اقتصاد کشور،تعطیلی واحدهای تولیدی و عدم حمایتاز تولید داخلی شده است.

ارسال نظرات