با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صورت گرفت؛

تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر صبح امروز با حضور فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مسجد جامع ایرانشهر برگزار شد
کد خبر: ۸۶۴۶۱۳۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج؛ مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر  با حضور فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، نماینده ولی فقیه در ایرانشهر، مسئولان نظامی، انتظامی، اجرایی و جمعی از مردم ایرانشهر در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.در این مراسم از زحمات سرهنگ محمد سارانی فرمانده سابق سپاه ایرانشهر تجلیل به عمل آمد و سرهنگ محمد علی میری نیز به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان ایرانشهر معرفی شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم با اشاره به اینکه مکتب نظام جمهوری اسلامی ایران برگفته از اسلام ناب محمدی(ص) است گفت: سه مولفه در پیروزی جمهوری اسلامی ایران در انقلاب و جنگ هشت ساله دفاع مقدس نقش داشته که اعتماد کامل به سنت الهی یکی از زیرساخت های اساسی این پیروزی محسوب می شود.

 فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان وحدت بین امت و مدیریت صحیح امام راحل و مقام معظم رهبری را از دیگر عوامل مطرح این پیروزی برشمرد و افزود: امروز دشمن به صراحت اقرار می کند که ایران در منطقه یک ابر حریف است و  به واسطه تیزبینی ملت ایران و اطاعت محض از رهبر خود بیشتر به یک سد محکم شبیه است.

وی ادامه داد: آمریکا و سایر دشمنان غربی با تکرار شکست هایی که از ایستادگی نظام ایران اسلامی دارند دیگر به دنبال تصرف زمین ها نیستند و تمام تلاششان این است که با تغییر در ذائقه و محتوای اعتقاداتمان و با استفاده از یک زورآزمایی پنهان ما و ارزش هایمان را تصرف کنند.

سردار معروفی تزلزل در ایمان دختران و پسران جوان را یکی دیگر از تاکتیک های جنگ نرم دشمن برشمرد و تصریح کرد: غرب می خواهد با دوقطبی کردن محورهای ارزشی کشور بی ثباتی را در منطقه رواج دهد که با هوشیاری همیشگی ملت ایران و به خواست خدا این آرزو را نیز با خود به گور خواهد برد.

 در پایان این مراسم نیز سرهنگ محمد علی میری به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان ایرانشهر معرفی و از خدمات سرهنگ محمد سارانی فرمانده سابق سپاه ایرانشهر تجلیل و تقدیر شد
ارسال نظرات
آخرین اخبار