خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا در دیدار با جانبازان:

نفس گرم جانبازان سپاه را بیمه می کند

کد خبر: ۸۶۴۵۹۴۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرتیپ دوم پاسدار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا و هیئت همراه از برادر جانباز علی جعفری نصر آبادی دیدار کرد.
در این دیدار فرمانده سپاه نینوا با اشاره به جنگ بدر و صبری که رزمندگان اسلام نشان دادند اظهار کرد: به واسطه صبری که رزمندگان انجام دادند خداوند پیروزی را شامل حال ایشان کرد.
سردار صادقی درادامه خطاب به برادر جانباز صفر علی جعفری گفت : تلاش و کوشش و رزمندگی شما انقلاب اسلامی را بیمه کرد و الگوی بسیج برای کشورهای منطقه یک مدل دفاعی شده است و امروز در سوریه مشاهده می کنیم از وقتی که بسیج مردمی در این کشور شکل گرفته است موفقیت های متعددی شامل حال رزمندگان اسلام شده است.
وی همچنین اذعان کرد : ایثار و گذشت و جانبازی رزمندگان خیر وبرکات فراوانی را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورده است و خداوند به واسطه این اخلاص برکات خود را شامل حال این نظام کرده است.
سردار صادقی خاطر نشان کرد : دین مداری و اخلاص باطنی رزمنگان ما امروز تبدیل به یک واحد درسی شده است ، تمامی تاکتیک ها و دفاعیات ما امروز مستند و در حال تدریس است پس باید قدر این شرایط را بدانیم و از این نعمتی که خداوند به ما ارزانی داشته است به خوبی پاسداری کنیم.
فرمانده سپاه نینوا هدف از این دیدار را گرفتن روحیه برای ادامه مسیری که رزمنگان اسلام در دفاع مقدس از خود نشان دادند عنوان کرد و گفت : برای ادامه دادن مسیر نیاز به روحیه داریم زیرا همواره این جنگ ادامه دارد و از خداوند خاضعانه درخواست می کنیم تا لطف و مرحمت خود را شامل حال تمام رزمندگان قرار دهد.
سردار صادقی همچنین در دیدار با برادر جانباز سبز علی ساور علیا ابراز داشت : رشادت ها و نفس گرم جانبازان سپاه را بیمه می کند.
گفتنی است دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس از جمله برنامه های ثابت فرمانده سپاه نینوا می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار