امام‌جمعه بوشهر:

نبود سرهنگ فخرایی، ضایعه‌ای عظیم برای استان بوشهر است

امام‌جمعه بوشهر سرهنگ فخرایی را ابوالفضل علمدار سپاه استان بوشهر خواند و گفت: بعضی‌ها چنان خون به دل این آدم کردند، که دیگر نتوانست این دنیا را تحمل کند و حالا نبود ایشان، ضایعه عظیمی برای استان بوشهر است، چراکه یک ستون استوار و نقطه اتکایی را ازدست‌داده‌ایم.
کد خبر: ۸۶۴۵۳۴۴
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

 




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ مراسم یادبود سرهنگ حسن فخرایی فرمانده سابق سپاه شهرستان دیر و معاون اطلاعات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، پیش از ظهر امروز با حضور پرشکوه مردم و مسئولین در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، برگزار شد.
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، در این مراسم، گفت: بنده در استان حضور نداشتم که خبر ارتحال شهادت گونه این پاسدار عزیز را شنیدم و تمام وجودم را غم فراگرفت.
وی افزود: سرهنگ فخرایی، عزیزی که از ابتدای پاسداری‌اش به‌ویژه هنگام مسئولیت خطیر معاونت اطلاعات سپاه امام صادق(ع)، مجاهدانه تلاش می‌کرد و یک‌ذره بدی در وجودش نبود و کمتر انسانی را به پاکی ایشان دیده‌ام.
امام‌جمعه بوشهر اظهار داشت: این پاسدار، مطیع و مرید مقام معظم رهبری بود و با شور و حساسیت خاصی به وظیفه‌اش عمل می‌کرد.
آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: او دلسوز استان و اهل عبادت، معنویت، ولایتمداری و به معنای واقعی پاسدار بود، یک‌ذره دوزوکلک در کارش نداشت، یک‌ذره مقام‌پرست نبود و هرچه بود دغدغه سپاه بود و ولایت.
وی خاطرنشان کرد: ارادت ایشان به اهل‌بیت مخصوصاً حضرت زهرا(س)، مثال‌زدنی بود و اهل‌بیت هم خیلی دوستش داشتند، یک‌ذره در جهت هوای نفس خودش کار نمی‌کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، تصریح کرد: این سردار عزیز، جرعه‌جرعه غم و غصه خورد و چقدر بعضی‌ها خون به دل این آدم کردند، من خبردارم، چنان غم و غصه بر وجودش حاکم کردند که دیگر نتوانست این دنیا را تحمل کند.
امام‌جمعه بوشهر اضافه کرد: هر وقت غم بر دلش می‌نشست، به دفتر مراجعه می‌کرد، و ضمن ارائه گزارش‌هایش، درد دل می‌کرد.
آیت‌الله صفایی بوشهری، تأکید کرد: در جریانات اخیر، آن‌قدر بر ایشان فشار و ناراحتی واردشده بود که دیگر خداوند نشان داد دنیا سعادت این را ندارد که ایشان در اینجا بماند و به همین خاطر به جمع دوستان شهیدش پیوست.
وی بابیان اینکه سرهنگ فخرایی ابوالفضل علمدار سپاه استان بوشهر بود، ابراز داشت: نبود سرهنگ فخرایی، ضایعه عظیمی برای استان بوشهر، سپاه و خود بنده است، چراکه یک ستون استوار و نقطه اتکایی را ازدست‌داده‌ایم.
امام‌جمعه بوشهر، سرهنگ فخرایی را مصداق کامل آیه 23 سوره احزاب عنوان کرد و افزود: از مؤمنان مردانی همچون حاج حسن فخرایی هستند که به پیمانی که باخدا بسته بودند وفا کردند، بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم‌به‌راه هستند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‌اند.
وی در پایان اظهار داشت: من به خانواده ایشان، مجموعه سپاه و همه مردم استان بوشهر، تسلیت عرض می‌کنم و برای آنان از خداوند صبر مسئلت دارم.

ارسال نظرات