با حضور مسئولان استانی:

دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم کارکنان دولت در یزد افتتاح شد

دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت در مراسمی با حضور مسئولان استانی در یزد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۴۴۰۸۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت با هدف کاهش آمار تخلفات عمدی و غیر عمدی و رسیدگی بهتر به این تخلفات افتتاح شد.

محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان یزد در این مراسم اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی‌ها و زمینه‌هایی که این دادسرا در یزد دارد، بحث افزایش بازده‌کاری کارکنان ادارات است.

وی افزود: با توجه به اینکه ماهانه به صورت میانگین 2500 پرونده به سیستم قضائی استان یزد وارد می‌شود، دستگاه قضا در یزد نیازمند افزایش فضای فیزیکی است.

رئیس کل دادگستری استان یزد بیان کرد: افتتاح دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم کارکنان دولت علاوه بر اینکه راندمان کاری را افزایش می‌دهد، سبب تسریع در امور رسیدگی به پرونده‌های قضایی هم می‌شود که در نهایت اقشار مردم رضایت بیشتری از این موضوع کسب می‌کنند.

حبیبی بیشتر جرایم کارکنان دستگاه‌های دولتی در یزد را غیرعمدی توصیف کرد و افزود: یکی دیگر از اهدافی که سبب افتتاح این شعبه دادسرا شده، حراست از شان کارکنان دولت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم ایران و به ویژه استان یزد بار دیگر بر پشتیبانی از آرمانهای امام و مقام معظم رهبری و همچنین بر پشتیبانی از ولایت فقیه با حضور خود تاکید کردند.

تسنیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار