خبرگزاری بسیج: خطیب جمعه بخش کهریزک با تاکید بر اینکه هفتم اسفند ماه روز تعیین سرنوشت کشور است، حفظ نظام و شرکت در انتخابات را واجب و تکلیف سیاسی دانست.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۴۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ آیت الله سید احمد موسوی ضمن توصیه به تقوای الهی، خاطرنشان کرد: اگر کسی می خواهد به پروردگار نزدیک شود و به قرب الهی دست یابد، فقط با تقوا می تواند به این درجات برسد.

وی اظهار داشت: انتخابات مظهر استقلال و عزت ملی و افتخار جمهوری اسلامی به برگزاری انتخابات آزاد است و برخلاف سایر کشورها که انتخاباتشان فرمایشی و هدایت شده است، مردم ما با حضور پرشور و گسترده در پای صندوق های رای، با عشق و علاقه خاصی اقدام به رای دادن به نمایندگان مورد نظر خود می نمایند.

وی افزود: طبق فرمایش رهبری هیچ چیزی نباید مانع حضور پرشور مردم در انتخابات شود و از همه شما می خواهم که در هفتم اسفند یکبار دیگر با حضور پرشور خود حماسه ای دیگر بیافرینید.

موسوی با اشاره به اینکه هفتم اسفند روز تعیین سرنوشت کشور است، گفت: شرکت در انتخابات واجب و تکلیفی سیاسی است و همانطور که امام راحل حفظ نظام را اوجب واجبات خواندند، شرکت در انتخابات از موارد ضروری جهت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و به همین دلیل واجب است.

آیت الله موسوی به رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات اشاره و اظهار داشت: همه کاندیداها محترم هستند و مطمئنا اگر یکی از آن ها هم انقلابی نبود، هرگز توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت نمی شد و به همین دلیل باید به تمام آن ها احترام گذاشت.

موسوی افزود: همه ما مسلمانیم و تخریب کاندیداهای دیگر از نظر شرعی و قانونی حرام بوده و از همه شما می خواهم تا با رعایت اصول انتخاباتی و پایبندی به قانون، از هرگونه توهین و تخریب به سایر کاندیداها خودداری نمائید.

 

 

ارسال نظرات