یک حقوقدان در گفتگو با «بسیج»:

با حذف یارانه مردم زیر فشارهای اقتصادی له می‌شوند

یک کارشناس حقوق گفت: جوانان بسیاری هستند که فارغ التحصیل شده و تشکیل خانواده داده و با همین مقدار ناچیز یارانه، زندگی خود را می چرخوانند، این افراد با حذف یارانه از کدام محل باید مایحتاج زندگی خود را تأمین کنند؟!
کد خبر: ۸۶۴۱۸۹۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

بهرام اسدی کارشناس حقوق در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج،با اشاره به اهتمام دولت در قطع یارانه مردم به واسطه مجلس دهم اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در دوسال اخیر تا توانست مردم را زیر فشارهای اقتصادی قرار داد تا نتوانند به جز معیشت به مساله ای دیگر پردازند.

وی با بیان اینکه قطع یارانه، قشر وسیعی از مردم کشور را زیر فشار اقتصادی له می‎کند افزود: جوانان بسیاری هستند که فارغ التحصیل شده و تشکیل خانواده داده و با همین مقدار ناچیز یارانه، زندگی خود را می چرخوانند، این افراد با حذف یارانه از کدام محل باید مایحتاج زندگی خود را تأمین کنند؟!

این حقوقدان با اشاره به افزایش مفاسد اقتصادی در دولت یازدهم گفت: دولت یارانه را قطع می‎کند و اختلاس میلیاردی اقتصادی را پیگیری نمی‎کند، دولت با نگرش سرمایه داری مصمم است تا توده مردم را به حاشیه کشاند و خود به منافع اقتصادی خود دسترسی یابد.

وی خاطر نشان کرد: افزایش تورم در سبد معیشتی مردم و از سوی دیگر بیکاری قشر وسیع جوانان تحصیلکرده ،تعطیلی کارخانجات و کارگاه‎ها همان گشایش وعده‎های اقتصادی دولت بوده است؟!

اسدی بیان داشت: دولت با اقدامات غیر اقتصادی،شاهرگ اقتصادی مردم را مورد آماج حملات بی تدبیری خود قرار داده است و نباید یارانه را قطع کند.
ارسال نظرات