كرمي: مردم براي حضور در انتخابات نياز به دعوت ندارند/ مردم همواره نشان داده اند پشتيبان نظام هستند

قهرمان سابق تكواندوي جهان گفت: مردم براي حضور در انتخابات نياز به دعوت ندارند و با شركت پرشورشان نشان خواهند داد كه به رغم برخي مشكلات پشتيبان نظام هستند.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۹۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج،يوسف كرمي قهرمان سابق تكواندوي جهان در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج درباره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان كه قرار است 7 اسفند برگزار شود، گفت: مردم ايران با توجه به درك بالايي كه دارند براي حضور در انتخابات نياز به دعوت ندارند و همواره حضور پرشوري در انتخابات هاي مختلف در 37 سال گذشته داشته اند. به هر حال شركت در انتخابات حق مردم است و آنها براي گرفتن حقشان هميشه پاي صندوق هاي راي حاضر بوده اند.

كرمي با اشاره به اينكه مردم با توجه به يك رايي كه دارند كانديداي اصلح را انتخاب مي كنند، افزود: شركت در انتخابات يك اعلام وجود از سوي مردم است و معتقدم حتي كساني كه هنوز براي راي دادن تصميم نگرفته اند را نيز براي شركت در انتخابات 7 اسفند ترغيب كرد تا با يك حضور حداكثري يك روز ماندگار ثبت شود.

دارنده مدال برنز المپيك درباره مواضع دخالت گونه كشورهاي غربي و بيگانه در انتخابات پيش رو گفت: هميشه در يك خانواده مشكلاتي وجود دارد و در كشورمان هم كه خانواده بزرگي به نام ايران است برخي مشكلات وجود دارد اما اين دليل نمي شود كه بيگانگان براي حل آن دخالت كنند و خود مردم اين مسائل را در بين خودشان برطرف مي كنند. 

كرمي اظهار داشت: مردم با حضور در انتخابات نشان خواهند داد كه مشكلات باعث نمي شود كه نگاهشان به بيگانگان باشد و با شركت گسترده در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري ثابت مي كنند كه همواره پشتيبان نظام هستند و از آن حمايت مي كنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار