از امروز؛

نمایشگاه 9 روزه عرضه مستقیم کالا در بهاباد آغاز به کار می کند

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهاباد از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بهاباد خبرداد.
کد خبر: ۸۶۴۱۰۵۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیجاز بهاباد، رئیس اتاق اصناف بهاباد از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بهاباد خبرداد و گفت: در این نمایشگاه عرضه کالا در60 غرفه برای مردم انجام می شود و شهروندان می توانند برای خرید کالاهای مورد نیاز خود به این نمایشگاه مراجعه کنند.

هادی وارسته با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت 9 روز برای بازدید مردم دایر است، افزود: در این نمایشگاه عرضه کنندگان کالا از استان های دیگر کشور حضور دارند و تعدادی از غرفه ها نیز به تولیدات داخلی در شهرستان اختصاص دارد.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه کالاها و مواد غذایی با تخفیف به مصرف کنندگان ارائه می شود و مواد خوراکی و غذایی مخصوص سال نو نیز در این نمایشگاه به مردم ارائه می شود.

وی هدف از برپایی نمایشگاه را تنظیم بازار و تامین مایحتاج عمومی شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با محوریت اداره صنعت ، معدن و تجارت و در راستای عرضه نمودن کالاهایی نظیر پوشاک، کیف و کفش ، آجیل و خشکبار و گوشت و روغن نباتی که از نیازمندی های ضروری این ایام می باشد برپا شده است.

وارسته به تاریخ شروع نمایشگاه اشاره کرد و گفت : نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان بهاباد از روز سوم اسفند ماه به مدت 9 روز در مجموعه ورزشی امام علی علیه السلام بهاباد دایر میباشد و عموم شهروندان می توانند مایحتاج مورد نیاز خود را از این نمایشگاه تهیه نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار