حمیدرضا
در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام/
مراسم عزاداری حضرت فاطمه الزهرا(س) در حسینیه ثارالله سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۰۹۸۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مراسم عزاداری شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور کارکنان سپاه استان ایلام و سخنرانی و روضه خوانی حجت الاسلام شمس الله جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه استان ایلام با اشاره به خصوصیات برجسته این بانوی گرانقدر اسلام اظهار کرد: حضرت فاطمه(س) در نزد خداوند جایگاه خاصی دارد به گونه ای که حسنات اخلاقی این بانو را می توان در قرآن کریم خواند.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) هرگاه که فاطمه زهرا(س) به منزلش می آمد به احترام او بلند می شد و به استقبالش می رفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان ایلام با اشاره به اینکه حی الا خیر العمل محبت به حضرت زهرا را نشان می دهد؛ بیان کرد: هیچ پیامبری و هیچ امامی بجز پدر و همسر ایشان به مقام و منزلت این بانوی بزرگ اسلام نرسیده است.

وی با بیان اینکه فرشتگان خدا جبرئیل و میکائیل بدون اجازه در کنار این حضرت حضور نمی افتند؛ تصریح کرد: در حدیث کسا مشخص شده است که فقط اهل بیت پیامبر(ص) زیر ابای پیامبر اکرم(ص) قرار دارند و اسم فاطمه الزهرا(س) در میان این اهل بیت درخشان است.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه استان ایلام در آخر گفت: اگر امیرالمومنین(ع) نبود هیچ کسی لیاقت حضرت زهرا(س) را نداشت و حتی عایشه می گوید راستگوتر از فاطمه(س) بعد از محمد(ص) ندیدم.

لازم به ذکر است در پایان سخنرانی این مراسم با عزاداری و سینه زنی خاتمه یافت.

ارسال نظرات