مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان:

مردم کاندیدی را که در مسیر دشمنان قدم بر می دارد باید بشناسند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان گفت: مردم کاندیدی را که خواسته یا ناخواسته در مسیر دشمنان قدم بر می دارد باید بشناسند و اگر در شناخت خود اشتباه کنند همان نفوذی که دغدغه مقام معظم رهبری است اتفاق می افتد و کسانی به مجلس راه پیدا می کنند که مورد اطمینان رهبری و ملت نیستند.
کد خبر: ۸۶۴۰۹۳۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، سید مهدی دشتی حسینی در جمع بسیجیان روستای باغک تنگستان گفت با بیان اینکه در همه اعصار به ویژه در دوران فتنه آخر الزمان قران هدایت اهل ایمان و تقواست گفت: امروز سیاست مداران و قانون گذاران  دنیای اسلام  نیاز بیشتری به تدبر  و انس  با قران دارند و از جمله  دستورات خدای متعال  در آیه 100 سوره آل عمران  چنین است که  به اهل ایمان  دستور می دهد  اگر از  گروهی  که اهل کتاب  و نفاق هستند اطاعت کنید  شما را به کفر باز می گردانند.

وی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان نمایندگان ملت  به این توصیه قران  نیازمندند  که تحت تاثیر سخنان مسموم  دشمن واقع نشوند و اگر خطر نفوذ  دشمنان را احساس نکنند  کاری خواهد شد که از اسلام به کلی بیگانه خواهند شد.

دشتی حسینی گفت: جامعيت قرآن كريم از جمله ويژگيهاي قرآن است كه مورد قبول همگان است. در قرآن كريم از مباحث و موضوعات مختلفي بحث شده است كه نشان از گستردگي و عمق والاي معارف آن است که اگر در مواقع حساس به آن رجوع شود مشکل گشا خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو گفت: تابلوی افراد نشان دهنده ماهیت آنها در نظام سیاسی ماست و باید در انتخاب خود دقت ویژه ای داشته باشیم و کسانی را انتخاب کنیم که بلند گوی تبلیغاتی اشان نه در خط دشمنان نظام بلکه در مسیر انقلاب و رهبری معظم نظام باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان بیان داشت: امروز مردم باید عقبه فکری  کاندیداها را مورد توجه قرار دهند  که به کدام طیف فکری اجتماعی متصل هستند.

وی افزود: برخی افراد با آنکه ممکن است  وجهه قابل قبولی داشته باشندولی حامی آنها گروه های فکری هستند که نسبت به ارزشهای اسلامی و انقلاب تقیدی ندارند و مرعوب رجز خوانی دشمنان می شوند.

دشتی حسینی گفت: مردم کاندیدی را که خواسته یا ناخواسته  در مسیر دشمنان  قدم بر می دارد باید بشناسند و اگر در شناخت خود اشتباه کنند همان نفوذی که دغدغه مقام معظم رهبری است اتفاق می افتد و کسانی به مجلس راه پیدا می کنند که مورد اطمینان رهبری و ملت نیستند.

ارسال نظرات