معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

تفکر عزت فروشی در ایران جایگاهی ندارد

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امروز تفکر عزت فروش در این کشور جایگاهی ندارد..
کد خبر: ۸۶۴۰۸۶۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه، محمد رضایی ابراز داشت: مردم ما مردمی انقلابی ، با روحیه و غیرت دینی و حماسی هستند و تفکر عزت فروشی جایگاهی در کشور ندارد.

وی افزود: حماسه آفرینی های این ملت بزرگ در زمانهای مختلف نشان دهنده روح بزرگ آنان در اعتقاد به فرهنگ عاشورایی و حسینی است .

وی اضافه نمود: دشمن امروز تلاش دار تا از طریق نفوذ جریانی بتواند با تاثیر گذاری در مراکز حساس تصمیم گیر سیاسی و فرهنگی باعث تغییر محاسبات ملت ایران شود و بواسطه انحراف در تحلیل سبب تغییر در رفتار شان گردد .

رضایی همچنین تصریح نمود: بصیرت بالای ملت ایران چنان دشمن را خشمگین نموده است که امروز با تمام وجود به ارکان نظام شامل شورای نگهبان حمله کرده است ودر جاههایی نیز از سر ناچاری نیز ولایت فقیه را مورد حمله قرار داده اند که این نشان دهنده اوج بیچارگی دشمنان است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق در پاسخ به سوال یکی از حاضرین که گفت: در خصوص تفکر عزت فروشی توضیح دهید خاطر نشان نمود: تفکری که قدرت ملت و عزت ملت رانمی بیند عزت فروشی است .

وی ادامه داد: تفکری که حامیانش یک روز در نظام مسئولیت داشتند ولی امروز در بی بی سی و صدای آمریکا علیه ملت و بزرگان نظام موضع می گیرند ، عزت فروشند.

وی همچنین افزود: تفکری که اعتقادی به اقتصاد مقاومتی به معنای کلمه نداشته و تنها نگاهش به جا مانده های سفره ی غربی است تفکری عزت فروش است.

وی یا آور شد : تفکری که که معتقد است ما بعد از 37 سال هنوز در این کشور مدیر توانا و قوی نداریم تفکری عزت فروش است که به حول قوه خداوند متعال این تفکر عزت فروشی امروز نیز جایگاهیی در این کشور ندارد.

ارسال نظرات