رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزی چهارمحال و بختیاری:

قدردانی از ستاد دهه فجر استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان چهارمحال و بختیاری با حضور در محل ستاد دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری برنامه‌های باشکوه در طول دهه فجر و علی‌الخصوص راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۶۴۰۶۸۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ اسماعیل عامری گلستانه صبح امروز در این دیدار با اشاره به حماسه مردمی راهپیمایی یوم‌الله22 بهمن گفت: مردم به خوبی احساس کردند که باید به میدان بیایند و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.

وی ضمن ابراز رضایت از برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های دهه فجر در اقصی نقاط استان افزود: همواره باید سعی کنیم در برگزاری برنامه‌ها از هنر و خلاقیت مردم نهایت بهره را ببریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با کمترین نیرو و امکانات منشأ خیر و برکت زیادی برای استان شده است خاطرنشان کرد: این مجموعه یک الگوی بی‌نظیری از همکاری و هماهنگی و وظیفه‌شناسی است.

گفتنی است پیش از صحبت‌های آقای عامری، علی گرجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با ارائه گزارشی از برنامه‌های سال جاری این شورا گفت: بحمدالله افزایش چشمگیری در جمعیت شرکت‌کننده در راهپیمایی 22 بهمن شاهد بودیم که این نشان از عشق و اراده مردم ولایتمدار استان به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: ستاد دهه فجر استان با برنامه‌ریزی دقیق و جلسات متعدد با صاحبنظران و اعضای اتاق فکر شورا، اجرای برنامه‌های اثرگذار و مخاطب پسند را در دستور کار خود قرار داد که دستاورد خوبی در پی داشت و موجب رضایت بیشتر مردم شد.

گرجی پايبندی مردم به استقلال، آزادی و جمهوري اسلامی را از پیام‌های راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن عنوان کرد و خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه مردم و همه نسل‌ها در این برنامه نشان از لحظه‌شناسی و شعور انقلابی و ملی مردم و تداوم روحیه استکبارستیزی و ايستادگي در برابر دشمن را به منصه ظهور گذاشت.

در پایان این دیدار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از زمین محل تأسیس ساختمان جدید شورا نیز بازدید کرد.

ارسال نظرات