ترکاشوند
در فتنه 88 به امام(ره) و مقام معظم رهبری و اصل ولایت فقیه توهین کردند و آقای هاشمی سکوت کرد؛ سوال من این است که این آقایان در 9دی کجا بودند و حالا نیز نباید تعجب کرد که مورد حمایت آمریکا و انگلیس باشند.
کد خبر: ۸۶۴۰۳۰۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
حجت الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: من و بعضی از دوستان، مخالف قرار گرفتن نام آقای هاشمی در لیست جامعه روحانیت مبارز بودیم اما بعضی از همشهری های ایشان به او رای دادند و در نهایت در لیست قرار گرفت.

وی افزود: قرار گرفتن نام هاشمی در لیست جامعه روحانیت مبارز باعث ننگ شد و همانطور که آقای مهندس ضرغامی در یادداشتی گفته بود که قرار گرفتن نام هاشمی خطایی برای جامعه روحانیت است.

شجونی تصریح کرد: بنده پای منبر آقایانی که نوکر هاشمی رفسنجانی هستند نمی نشینم؛ آقای رفسنجانی همان کسی است که می گوید مرگ بر آمریکا نگویید و در همین انتخابات هم می بینیم که غرب و رسانه های غربی در حال طرفداری و حمایت از هاشمی هستند و باید جوابگو باشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: در فتنه 88 به امام(ره) و مقام معظم رهبری و اصل ولایت فقیه توهین کردند و آقای هاشمی سکوت کرد؛ سوال من این است که این آقایان در 9دی کجا بودند و حالا نیز نباید تعجب کرد که مورد حمایت آمریکا و انگلیس باشند.
ارسال نظرات