حمیدرضا
امام جمعه دره شهر:
امام جمعه دره شهر گفت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و به طبع تعدد مراسمات شادی در شهرستان، مردم در روزهای اعلام شده حرمت ایام فاطمیه را با رعایت حد و حدود شرعی رعایت کنند.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۳۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت الاسلام "محمد جواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا(س) بعنوان گل سر سبد اهلبیت، معرف و شناسه اهل کساء، جایگاه ویژه ای در بین شیعیان و اهل سنت دارد.

وی اظهار کرد: در وصف حضرت فاطمه (س)همین بس که خداوند در حدیثی قدسی خلقت پیامبر اسلام (ص) وآفرینش را بخاطر وجود مبارک حضرت زهرا(س) دانسته اند.

قنبر بیگی افزود: مردم شهرستان بدانند که احترام به زهرای مرضیه(س) در ایام فاطمیه اصلی ترین کار ممکن است.

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و به طبع تعدد مراسمات شادی در شهرستان، مردم در روزهای اعلام شده حرمت ایام فاطمیه را با رعایت حد و حدود شرعی رعایت کنند.

ححت الاسلام قنبر بیگی بیان اینکه احترام به حضرت فاطمه (س) خشنودی خدا را در پی دارد، یادآور شد: اگر زندگی جوانانمان با احترام به فاطمه زهرا(س) شروع شود مطمئنا این زندگی به سعادت می رسد.

خطیب نماز جمعه دره شهر در ادامه به وضعیت کشور در جهان اشاره کرد و افزود: پیشرفتهای زیاد کشور در تمامی عرصه ها برای استکبار جهانی غیر قابل تحمل است.

وی با بیان اینکه نباید گول ظاهر مهربان و خیرخواهانه استکبار را خورد، افزود: زیر سوال بردن شورای نگهبان، تشویق به حضور نیافتن در انتخابات و تشویق مردم به رای دادن یا ندادن به برخی کاندیداها مورد نظرشان مطمئنا نشانه خیرخواهی و مهربانی آنها نیست.

امام جمعه دره شهر با تاکید بر ترس استکبار از نظام جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: ما باید با وحدت و حرکت در راه پیشرفت و تقویت ایران اسلامی بر ترس و خشم انها بیافزاییم.


ارسال نظرات