امام جمعه سیروان گفت: مردم با انتخاب درست خود می توانند مانع نفوذ دشمن و عوامل آنها در مراکز مهم تصمیم گیری نظام شوند.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۲۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی موسوی، امام جمعه سیروان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که 22 بهمن و روز انتخابات عید مردم ایران اسلامی است و مردم با حضور باشکوه خودشان نشان دادند که 22 بهمن برای آنها عید محسوب می شود.

امام جمعه سیروان اظهار کرد: یقیناً ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند بار دیگر نشان خواهند داد با نشاط و شور در عید دیگر خود حضور پیدا می کنند.

وی با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات و تاثیرات آن بر روی حفظ نظام و ارزش های انقلاب افزود: هر رای شما یعنی یک تیر به سمت دشمن و یک قدم به سوی آرامش و امنیت می باشد و حضور در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی می شود.

موسوی تاکید کرد: مردم در همان ساعات اولیه انتخابات در حوزه های انتخابیه حضور پیدا کنند چرا که این کار دفاع از اسلام است و هرچه قدر صف ها طولانی تر و تجمع مردم بیشتر باشد دشمنان نظام بیشتر ناامید و مایوس می شوند.

خطیب جمعه سیروان با بیان اینکه داوطلبین انتخابات از وعده های دروغ و خارج از توان پرهیز کنند، ادامه داد: نامزدهای انتخاب از وعده های که در حوزه اختیار آنها نبوده یا توان انجام آن را ندارند دوری کنند.

وی اضافه کرد: متاسفانه بعضی داوطلبین وعده های به مردم می دهند که حتی بالاترین مقامات کشور توان انجام آن را ندارند و بایستی از اینگونه وعده ها پرهیز کنند.

موسوی گفت: داوطلبین در پوسترهای خود از اسامی متبرکه استفاده نکنند، این پوسترها که اسامی متبرکه بر روی آن چاپ شده وقتی روی زمین و زیر پا انداخته می شوند باعث بی احترامی به اسما متبرکه می شود.

امام جمعه سیروان با بیان اینکه کاندیداها مراقب بداخلاقی های انتخاباتی باشند، افزود: کاندیداها برای اینکه رقیب خود را از صحنه خارج کنند اقدام به بازگویی نقاط ضعف رقیب خود نکنند و طرفداران کاندیداها نیز اخلاق انتخاباتی را رعایت و از تخریب داوطلبین دیگر خودداری کنند.

موسوی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر نفوذ دشمن، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم آذربایجان شرقی بار دیگر بر مسئله نفوذ تاکید کردند و ایشان از اوایل سال تا به امروز که به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم در همه سخنرانی ها خود بحث نفوذ را مطرح کرده اند و این اهمیت مسئله نفوذ را می رساند.

وی اظهار کرد: امروز آمریکا و دشمنان بخاطر هوشیاری و توان نیروهای اطلاعاتی و امنیتی توان انتقال نیروها و جاسوسان خود به ایران را ندارند ولی امروز آنها برای نفوذ از نیروهای داخلی که دلسوز نظام نبوده و انقلاب برای آنها معنا ندارد، استفاده می کنند.

امام جمعه سیروان با بیان اینکه دشمن برای انتخابات هفتم اسفند برنامه دارد، تاکید کرد: دشمنان به دنبال این هستند که افراد بی تفاوت به انقلاب را وارد مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بکنند و اگر این اتفاق رخ دهد فاتحه انقلاب اسلامی خوانده شده است.

موسوی گفت: مردم با انتخاب درست خود می توانند مانع نفوذ دشمن و عوامل آنها در مراکز مهم تصمیم گیری نظام شوند و مردم افراد اصلح، شایسته، ولایتمدار و دلسوز نظام را انتخاب کنند.

خطیب جمعه سیروان با اشاره به نزدیک شدن به ایام فاطمیه افزود: مردم شان و منزلت این ایام را رعایت کنند.


ارسال نظرات