فرمانده سپاه دشتستان:

هم ما و هم امریکا خوب بسیج را شناخته ایم

فرمانده سپاه دشتستان گفت: نقطه مشترک نگاه ما با آمریکا به بسیج این است که هر دو می دانیم اگر بسیج وسپاه نباشد که به هنگام از انقلاب دفاع کند کشور با چالش جدی رو به رو خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۳۹۳۰۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در دشتستان؛ نعمت اله غلام پور در همایش بصیرتی سیاسی ارکان شجره طیبه صالحین سپاه دشتستان که در سالن شهدای بسیج شهر برازجان برگزار شده بود گفت: تاکید آمریکا و هم پیمانانش این است که بسیج نباشد و اگر هم باشد بی بصیرت باشد، ولی ما بسیجی می خواهیم که با بصیرت، آگاه و به روز باشد تا بتواند از انقلاب دفاع کند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان در این آیین گفت:نقطه مشترک ما با آمریکا در بسیج است به این دلیل که هر دو می دانیم اگر بسیج وسپاه نباشد که به هنگام از انقلاب دفاع کند کشور با چالش جدی رو به رو خواهد شد.

گفتنی است در این همایش که با حضور و سخنرانی سردار فتح اله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت خواهر و برادر، بسیجیان و پاسداران و ارکان شجره طیبه صالحین برگزار شد از برادر بسیجی امین رضوانی فرمانده پایگاه مقاومت شهدا شهر شبانکاره و برادر بسیجی عیسی فتحی فرمانده پایگاه مقاومت سلمان فارسی روستای نظرآقا ،به عنوان پایگاه های نمونه کشوری در سال 1393، تقدیر و تشکر و لوح زرین رئیس بسیج مستضعفین به آنها اهدا شد.

ارسال نظرات