مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان:

مردمی ترین کشور دنیاهستیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان گفت: انتخابات و ساز و کار آن در نظام مقدس اسلامی ما نشان می دهد ما مردمی ترین کشور دنیا هستیم که سرنوشت مردم با حضورشان در عرصه انتخابات تعیین می شود.
کد خبر: ۸۶۳۸۵۲۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ سید مهدی دشتی حسینی در جمع کارکنان سپاه تنگستان گفت: انتخابات تجلي حضور و مشاركت سياسي مردم و عرصه تحقق اراده ملت براي تعيين سرنوشتشان است که داراي اهميت و جايگاه بلندي بوده و مردم نقش بزرگي در ايفاي اين رسالت و تكليف بزرگي بر دوش خواهند داشت .

وی افزود: انتخابات يكي از عرصه هاي تجلي وحدت و نمايش وحدت مردم است و بايد تمامي تلاشها و اقدامات در اين راستا صورت گيرد.

دشتی حسینی تاکید کرد: در یک جامعه اسلامی، انتخابات را نباید تنها در قالب اصول و برنامه های رایج در نظام های سیاسی جهان تحلیل کنیم، بلکه باید آن را حرکتی عبادی ـ سیاسی بدانیم که برای کسب رضای پروردگار صورت می گیرد.

وی گفت: رأی دادن به نمایندگان بهتر و برتر که در ادبیات سیاسی ما از آن به انتخاب اصلح یاد می شود، ضرورتی عقلی و شرعی است؛ یعنی هم منطق عقل و هم آموزه های دین به ما این گونه حکم می کند که مسئولان سیاسی و اجتماعی کشور، از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از میان بهترین افراد برگزینیم.

دشتی حسینی بیان داشت: مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، زیبا و ستودنی است. زیباترین حضور یک ملت پای صندوق های رأی هنگامی تحقق می یابد که نامزدهای اصلح، یعنی بهترین و برترین افراد، به نمایندگی مجلس انتخاب شوند.

وی گفت: انتخاب نامزدهای اصلح، آثار و برکات فراوانی در پی خواهد داشت که مهم ترین آنها، تصویب قوانین و مقررات منطقی و عادلانه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان خاطر نشان کرد: نماینده اصلح، با دردهای مردم آشناست و بهترین راه را برای درمان آن برگزیده و هرگز به دام فساد و زد و بندهای سیاسی نمی غلتد.

ارسال نظرات