فرمانده سپاه تنگستان:

انتخابات بستری برای تقویت نظام و خنثی کردن معادلات شوم دشمنان است

فرمانده سپاه تنگستان گفت: مردم انقلابی ایران از بستر فراهم شده به واسطه انتخابات بهترین استفاده را می کنند و با حضورشان در صحنه زمینه تقویت نظام و خنثی کردن معادلات شوم دشمنان را فراهم خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۳۸۵۱۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ محمد علی ملاکی در جمع بسیجیان گفت: دشمن در تلاش است تا به نوعی با انواع فریب‌ها و راه‌اندازی جنگ‌های روانی امید ملت به نظام جمهوری را کاهش دهد ولی این مردم که سابقه روشنی در عمر 37 ساله انقلاب دارند با حضور عرصه های مختلف نظام همواره چشم طمع دشمنان را کور و تخم یاس و نا امیدی را در وجودشان بارور می کنند.

وی هفتم اسفند ماه را معیادگاه عاشقان نظام برای تقویت جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به عنوان یک روز مهم برای مردم و نظام محسوب می شود که البته هم دوست و هم دشمن نگاه ویژه ای به آن خواهند داشت.

ملاکی گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی همواره در آزمون های مختلف نمره قبولی را کسب کرده اند و اینبار نیز با حضور پر شورشان در عرصه انتخابات یک بار دیگر به دشمنان می فهمانند که پیوند مردم و ولایت فقیه ناگسستنی است.

وی با اشاره به اینکه حضور ملت در انتخابات مانع نفوذ و موجب ناامیدی دشمن می شود گفت: ملت ایران با درست انتخاب کردن نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نشان خواهند داد که هرگز نخواهند گذاشت در ارکان نظام، نفوذ جای خود را پیدا کند.

ملاکی افزود: اهمیت انتخابات مجلس از دو جهت مورد توجه است از یک طرف حضور ملت در پاى صندوقهاى رأى بارزترین مظهر حضور مردمى خواهد بود و این پشتوانه انقلاب و کشور اسلامی ما است.

ارسال نظرات