مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی:

دشمن با دایره نفوذ خود قصد ضربه به مجلس آینده دارد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع)شهرستان دشتی گفت: در داخل کشور افرادی هستند که با احساس خطری که برای منافع خود می‌بینند با بهانه‌های مختلف به مبانی شورا ایراد می‌گیرند و سعی در وارد کردن هجمه و فشار روی شورای نگهبان را دارندوبا نفوذ قصد ضربه به مجلس آینده رادارند
کد خبر: ۸۶۳۸۴۱۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع)شهرستان دشتی گفت : انتخابات هر ساله با حضور پر شور و نشاط و حداکثری مردم در سراسر کشور برگزار می‌شود و استان بوشهرنیز از جمله استان‌هایی است که حضور همیشه در صحنه مردم را در انتخابات و دیگر حماسه‌ها شاهد بوده است ،امسال نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند ماه سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و می‌طلبد که مردم با حضور خود در این دوره از انتخابات، دیگر حماسه‌ای فراموش نشدنی را رقم بزنند.

وی اظهار کرد:انتخابات امسال به دلیل اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی به نوعی متقارن شده از حساسیت‌ بالایی برخوردار است، البته این حساسیت‌ها خاصیت انقلاب بوده چراکه اگر انقلاب دارای حساسیت نباشد، دشمن به فکر توطئه نمی‌افتد اما وقتی یک انقلاب پویا باشد دشمن احساس خطر کرده و در نتیجه به فکر نقشه می‌افتد.

شاد تصریح کرد: مردم اگر به فرامین رهبری گوش فرا دهند، شاهد نتیجه عکس ترفندهای دشمنان خواهند بود و در این راستا متوجه می‌شوند که تحریم‌ها با چه اهداف و توطئه‌ای طراحی می‌شود.

شاد خاطر نشان کرد: مردم با رهنمودهای رهبری می‌توانند چهره واقعی دشمن را بشناسند و در نتیجه با حضور در صحنه‌های حماسی از جمله انتخابات و راهپیمایی‌ها از آرمان‌های انقلاب دفاع کرده و در مقابل کمبود‌ها صبوری کنند.

ابوذر شاد درادامه افزود: در طول 37 سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است در تمام بحران‌ها، توطئه‌ها، جریانات فکری و القایی نقش هدایت‌گری رهبری حرف نخست را زده و توانسته مردم را از گردنه‌های سخت عبور دهد.

شاددرپایان اضافه کرد: تمام دستاوردهایی که تا به امروز کسب کرده‌ایم مدیون حضور مردم هستیم و مردم باید همانند گذشته لحظه‌ای غفلت نکرده و مراقب باشند و هر حرفی را به آسانی قبول نکرده و با استناد از منابع خبری و منطبق بودن با حق آن را قبول کنند.

 

ارسال نظرات