جانشین سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی:

حضور پرشور مردم در انتخابات باعث یاس و نا امیدی دشمنان می‌شود

جانشین سپاه امام رضا(ع) دشتی درجمع بسیجیان گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای علاوه بریاس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی‌، باعث رشد و ارتقاء شاخص‌های امنیتی، فرهنگی و اقتصادی جامعه خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۳۸۴۰۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

 به گزارش خبرگزاری  بسیج  ازدشتی علامعباس احمدی اظهار داشت: مردم همواره در تعیین سرنوشت خویش و حفاظت از دستاوردهای انقلاب و نظام نقش غیرقابل انکاری داشتهاند، به گونه‌ای که این مهم چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه بعد از آن در تمامی عرصهها به اثبات رسیده است.

احمدی  حضور گسترده مردم در انتخابات و صیانت از آرای مردم را دو اصل مهم انتخابات پیش‌رو برشمرد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا از فضایی که سرویسهای جاسوسی دشمنان نظام برای القاء اهداف و نیات شوم خود به مردم دارند، جلوگیری شود.

این مسئول از ادارات و نهادها خواست تا با قانونمداری و پرهیز از مصادیق مجرمانه انتخاباتی، بسترسازی حماسه پرشور و با‌شکوه را فراهم کنند.

احمدی گفت: عزت و اقتدار مردم ونظام در تمامی صحنهها به میزان مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای بستگی دارد که در انتخابات 7 اسفندماه نشان خواهیم داد که ما همیشه در پی عزت وا قتدار کشور و نظام خویش هستیم.

جانشین سپاه امام رضا(ع) دشتی شایسته‌سالاری را ملاک اصلی انتخاب کاندیدا و نماینده مردم برشمرد و بیان کرد: لازم است کسی که رهسپار مجلس میشود و افتخار نمایندگی مردم را کسب می‌کند بتواند از منافع مردم و انقلاب دفاع کند و صادق و مسئولیت پذیر باشد.

 

ارسال نظرات