مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه دشتی:

تشکیل شورای رهبری غیرعقلانی است

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام رضا (ع)دشتی طرح موضوع تشکیل شورای رهبری را یک خطای جدی و استراتژیک خواند و گفت: اغلب مردم ایران ولایت‌مدار هستند و نباید فضای انتخابات مجلس خبرگان رهبری را دوقطبی نشان داد.
کد خبر: ۸۶۳۸۳۹۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، ابوذرشاد در جمع کارکنان اظهار کرد: رسانه‌های بیگانه بر روی این موضوع تمرکز کرده‌اند که مردم ایران در هفتم اسفند ماه در انتخابات به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی رای می‌دهند، اما رای بسیار کمی به کاندیداهای خبرگان رهبری خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها موظف هستند به‌خاطر مصالح ملی مردم را از نقشه‌های دشمنان آگاه کنند، ادامه داد: مجلس خبرگان رهبری نقش و جایگاه خویش را در مواقع حساس تاریخ انقلاب نشان داده و خبرگان به‌معنای جمعی از کارشناسان ارشد از نظر علم، تقوا، فقاهت، اجتهاد و بینش سیاسی است که مجتهد شناس و رهبرشناس هستند.

شاد با اشاره به اینکه شرایط بسیار سختی برای رهبری در قانون اساسی کشورمان مشخص شده، بیان داشت: رهبر جامعه اسلامی باید علم، ساده‌زیستی، شجاعت، مدیریت و تقوا داشته باشد و در این زمینه‌ها در حد اعلا باشد.

وی با اشاره به اینکه مجلس خبرگان رهبری در تشخیص این موارد نقش بسیار مهمی دارد، عنوان کرد: اعضای مجلس خبرگان رهبری باید از جانب مردم و برای رضای خدا بر کار رهبری نظارت کنند و امنای مردم هستند.

شاد طرح این موضوع را یک خطای جدی و استراتژیک خواند و متذکر شد: من در این رابطه همان موقع موضع‌گیری کردم و طرح این موضوع نه تنها درست نیست، بلکه با عقلانیت سازگار نیست، چرا که رهبری مشورتی هست، اما شورایی نیست و مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی به مقام معظم رهبری کمک کرده و مشورت می‌دهند.

ابوذر شاد تصمیم‌گیری را موضوعی بیان کرد که نمی‌تواند شورایی باشد و خاطرنشان کرد: رویارویی ما با توطئه‌ها آمریکا و موفقیت‌های حاصل شده و خنثی‌سازی این نقشه‌های شوم به‌دلیل وحدت رهبری است و در این شرایط نباید انتخابات مجلس خبرگان رهبری را دوقطبی نشان داد و فضا نباید به این سمت برود، چرا که اغلب مردم ایران ولایت‌مدار و پشتیبان نظام هستند و دشمنان درصدد اختلاف‌افکنی هستند.

ش

ارسال نظرات