طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ناحیه دهلران، فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهری شهید امینیان منصوب شد.
کد خبر: ۸۶۳۸۱۸۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج;آیین تکریم و معارفه فرماندهان حوزه مقاومت بسیج شهری شهید امینیان سپاه ناحیه دهلران با حضور فرمانده سپاه ناحیه، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و جمعی از بسیجیان پایگاه های مقاومت شهرستان دهلران در محل دفتر فرماندهی حوزه شهری برگزار شد.

براساس این گزارش؛ سرهنگ پاسدار علی آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران در این آیین با تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان دهلران با حضور گسترده و پرشور انقلابی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یکبار دیگر اتحاد و انسجام و ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد مقدسی است که در تمامی عرصه های کشور از جمله سازندگی، اقتصاد، فرهنگی، امنیتی و... در سطح کشور در حال فعالیت است که این فعالیت های سپاه در جامعه دارای نمود می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران با بیان اینکه حوزه های مقاومت در نوک پیکان عرصه های مختلف فرهنگی، بصیرتی و مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند، تصریح کرد: سپاه و بسیج می بایست با تعیت محض از منویات فرماندهی معظم کل قوا در مسیر توسعه و تعالی ارزش های نظام و انقلاب گام بردارند.

وی با اشاره به رسالت سنگین سپاه گفت: محور مقاومت سوریه، لبنان، عراق و یمن برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است و امروز مشاهده می کنیم که شهدای مدافع حرم از بسیجیان و پاسداران هستند.

*سرگرد علی خاسرو فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید امینیان شد

طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ناحیه دهلران، سرگرد پاسدار علی خاسرو بعنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهری شهید امینیان منصوب گردید.

همچنین از زحمات و خدمت صادقانه 30 ساله سرهنگ پاسدار نورمحمد شیخی فرمانده اسبق حوزه شهری شهید امینیان ناحیه دهلران با اهدا لوح یادبود تقدیر و قدردانی بعمل آمد.


ارسال نظرات