فرمانده سپاه الغدیراستان یزد در دیدار بسیجیان ناحیه مرکزی یزد:

در موضوع سرنوشت ساز "انتخابات" رهبری را تنها نگذاریم

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در دیدار با خواهران بسیجی ناحیه مرکزی یزد گفت:در موضوع سرنوشت ساز "انتخابات" رهبری را تنها نگذاریم وانقلاب اسلامی رادر این مقطع حساس وحیاتی با اقدام صحیح وبه موقع وغیر محافظه کارانه یاری کرده وآنرا کمی به پیش ببریم.
کد خبر: ۸۶۳۸۱۶۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار فتوحی در گردهمایی عظیم خواهران بسیجی که به همت بسیج جامعه زنان ناحیه مرکزی بعد از شرح بیانات مقام معظم رهبری(مده ظله )در دیدار جمعی از طلاب و مردم قم به مناسبت واقعه روز نوزده دی درباره اهمیت شرکت همه مردم در انتخابات به موضوع اهمیت انتخابات این دوره پرداخت و افزود: هدف از این گردهمایی این است که در موضوع سرنوشت ساز انتخابات رهبری را تنها نگذاریم وانقلاب اسلامی رادر این مقطع حساس وحیاتی با اقدام صحیح وبه موقع وغیر محافظه کارانه یاری کرده وآن را کمی به پیش ببریم .

فرمانده سپاه الغدیر یزد در ادامه بیانات خود حضور حداکثری و تمرکز برلیست یا فرد معرفی شده توسط معتمدین انقلابی رادو هدف و ملاک در رای گیری عنوان نمود و اظهار داشت: در انتخابات و رای گیری قومیت وشهروندی ملاک نیست،بلکه باید به انقلابی ومتدین بودن ومعتمد مومن بودن شخص دقتکرد واصلح ترین را انتخاب نمود .

سردار فتوحی درپایان بیانات خود از همه حضارخواست تا با حضور گسترده خود در انتخابات ریشه گمراهی ها و اقدامات ضد انقلابی را درایران اسلامی نابود کنند.

این گردهمایی با حضور فرمانده،مربی،سرگروه و اعضای گردان الزهراء و کوثر و حلقه های صالحین حوزه و پایگاهای تابعه در نمازخانه ناحیه مرکزی یزد برگزار شده بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار